20100713

LOTTERIA 韩国快餐之虾肉汉堡包

嚟到河内,竟然揾唔到半间麦当劳MC DONALD'S,先知道原来呢度真係冇麦当劳咖!听落有D奇,话晒越南都发展得唔错,就连河内呢個城市仔都有好几间KFC(肯德基家乡鸡),又点会冇麦当劳嘅咧? 仲唸住想试下越南版的麦当劳添~话唔埋可能会同泰国一样有猪肉汉堡包,哈哈!其实冇麦当劳都未够出奇,最奇係呢度竟然有好几间著名韩国快餐店-LOTTERIA,而佢亦係第一個进军越南的快餐品牌,唔通呢度的韩国人特别多?
给LOTTERIA的总裁:
我地嘅国家亦有好多韩国朋友咖,不妨考虑係度开番间啦!等大马人都可以有口福食到咁好味的汉堡包嘛~
位于河内西湖(WEST LAKE)的双层LOTTERIA。
SHRIMP BURGER 虾肉包- 每一啖都係新鲜虾肉,面包亦非常松软~绝对係真材实料,仲好食过WENDY'S的虾肉包。LOTTERIA快D进军大马啦!
呢度的CHICKEN BURGER 鸡包唔係用一般机械搅制而成的鸡肉饼,而係成塊新鲜鸡睥肉!同日本快餐品牌MOS BURGER的鸡包一样咁原汁原味~我好庆幸可以係呢度食到咁'正宗'的汉堡包。
薯条炸得好靓,有麦当劳的水准。
我地都锺意LOTTERIA!
番茄酱黑到好似BBQ酱咁,嘻嘻~
好得意的广告牌仔 :D
左边嗰杯係汽水,而右边呢杯係柠檬汁。大热天时饮番杯冻柠真係觉得特别清凉消暑~啊~
*McCain热到扁晒嘴,哈哈哈!
有吧凳、普通凳及梳化任揀...行咗咁耐,梗係坐梳化舒服D啦!:)
LOTTERIA
ADD: West Lake Hanoi, Vietnam. (全河内大约有6-7间分行)

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger