20100407

HACHI-BAN NO.8 熱辣辣拉麵

位於曼谷的Hachi-Ban Ramen 就好似我們馬來西亞的Ajisen Ramen咁,同樣都係來自日本的拉麵專門店。第一間Hatchi-Ban Ramen 誕生於1967年的日本石川-加賀第八路線,因此命名為Hatchi-Ban(八番),係一間又細又簡陋的小餐館。雖然間餐館只得25張凳,但係每日都有人排曬隊等食他們最著名的蔬菜拉麵,高峰期仲一日賣出300碗拉麵咁多。而今時今日的Hachi-Ban Ramen已經遍布於亞洲各個城市- 泰國、香港同台灣,令更多人可以食到原汁原味的蔬菜拉麵。


為咗配合泰國市場而特別推出的海鮮東炎拉麵,酸酸辣辣好開胃!

Gyoza 日式餃子- 外脆內軟,餃子皮煎得好靚,裡面D肉汁仍然保存。 Tori Karaage 日式炸雞- 香脆可口!
Char Siu Ramen 叉燒拉麵- 傳統拉麵就係咁簡單好味,不需太多材料。

Terriyaki Ramen 照燒醬雞拉麵- 融入咗照燒醬的湯水特別香甜。
各種調味料任君選擇。

簡約舒適的拉麵館,令客人可以放鬆心情享用美食。-


Hachi-Ban Ramen
ADD: Chamchuri Square, Pathum Wan, Bangkok

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger