20110130

PARKROYAL - SI CHUAN DOU HUA 收工过年前捞一捞

一年一度的公司周年晚宴+收工酒又嚟啦!老细係Park Royal Hotel 里面的四川豆花饭庄连开三蓆慰劳大家,齐齐捞生!:)

《富贵套餐》RM1188 , 食咗之后大富大贵 XD
西川豆花饭庄最大嘅特色就係呢個长嘴茶壶。由于冲茶姿势相当讲究,所以茶师都必须经过多年训练咖。 一部份早到及准时到的同事。
由西川茶师亲手泡制的八寳茶 :) 滋润养颜
新年必做的指定动作:捞生!
捞一捞,捞到风生水起!盆满钵满!发啊~
唔係搞笑噢,捞下捞下竟然有鱼翅!仲好鬼大塊添!果然够‘富贵’,哈哈!
食完鱼翅捞生之后,再嚟饮番碗蟹皇鱼翅炖鱼鳔补一补。 :)
四川式蒸鸡
鸡肉好嫩滑,不过味道就麻麻 :S 四川甜辣酱的味道抢咗白斩鸡原有的鲜味。
西川式炒虾球
味道同以上嗰款蒸鸡差唔多一样,一啲惊喜都冇,所以就算虾球几爽口都冇用。:S
唔係呱?又係西川式?又係咁嘅颜色?
食到呢度,大家已经开始打冷震,因为前两道餸都係咁上下味道,依家就连呢条海石斑都係咁嘅样,分别只不过係呢個味道比较酸辣,稍微可以刺激条脷。至于口感方面亦有待改进,事关蒸得太耐,所以完全食唔到蒸鱼嗰种软滑嘅肉质。
我当晚最满意亦係最健康的一道餸:焖鲍鱼片,海参,鱼鳔,发菜及西兰花。
卖相好似几吸引嘅鲍鱼仔炒饭,其实好难食!:( 唔单止冇味道,而且又干又硬,好似食紧隔夜饭咁,失望!阿妈嘅鸡蛋炒饭仲好味。
食咗咁多“富贵”餸之后,终于轮到甜品出场,好彩呢個芋丝年糕都算唔错,甜度适中。其实除咗年糕之外,仲有一個杏仁汤圆,但係一围檯里面只有两個同事可以接受佢嘅味道,哈哈~我亦無谓将佢摆上网。
影完咁多食物,又係时候影下身边的同事。 :P
Damien 係公司的老臣子,唔好睇佢咁嘅样,其实“语言”天份好高,而且非常锡老婆。
来自柔佛州的同事- Kenvee,为人风趣幽默,周毕时都会讲啲冷笑话娱乐大家。XD
好可爱的妈妈同仔仔- Suzie嘅仔仔Daniel係受中文教育咖,所以可以讲得一口流利华语,醒目仔一個!
最紧张嘅时刻终于来临啦!头奖:32” SONY LCD,二奖:Home Theatre 一套,三奖:Samsung 数码相机一部,四奖.....
今晚所有丰富的奖品都冇我份,我好‘不幸’咁攞到KFC 餐劵!=_=''' 属猪的朋友今年真係冇运行!點解俾我餐劵~~~我都唔想食炸鸡!
-
西川豆花饭庄 Si Chuan Dou Hua Restaurant
ADD: Park Royal Hotel, Jalan Sultan Ismail, 50250 Kuala Lumpur.
TEL: 03.2147.0088

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger