20110201

LONDON JADE GARDEN 伦敦唐人街迷人點心+脆皮鸭

“虽然伦敦啲鬼佬餐好好味,但係始终不及唐人餐嚟得有人情味。” - 呢句话唔係出自某名人口中,而係我去咗伦敦几日之后有感而發的一句话。 其实唐人餐的烹调方式及口味变化多端早已闻名全世界,所以几乎每一個国家都有属于唐人的区域,就好似我哋吉隆坡的茨厂街及伦敦的唐人街,而最令人流连忘返于唐人街嘅当然就係我哋黄皮肤的精湛厨艺啦~ :)



食咗甘多日面包,一听到佢哋话要去唐人街食點心,我几乎开心到发癫! XD

今日的目标就係呢间得到唔少港星捧场的翠园海鲜酒家 用“客似雲来”嚟形容呢度的生意绝对唔夸张,人客一起身,凳都未摊冻就即刻有人埋位。 样样都想食添~ :D

港星合成照。
點下點下,點咗八样...
(眼睛即刻发亮) 第一道就係我哋最渴望的脆皮烧鸭!
侍应生用轻巧的手法将佢起骨切丝以便待用。
转眼间, 全体鸭已经变成鸭丝~ (残酷)
食法好简单,只需将薄饼皮,青瓜丝,葱丝,鸭丝及甜酱一齐摆落口就得啦!XD
麻辣鸭舌!你啱唔啱? :P
佢哋啱!哈哈!仲食得好滋味~
香葱炸俩,口感一流!正!
叹茶食早點已经唔剩只係老人家的嗜好,而係每個唐人都懂得享受的饮食文化。
我哋就係點心的忠实粉丝 ^^
鱼子小籠包,鲜甜精华的所在。
极爽口的晶莹虾饺!! 一人食一籠都嫌少=D
食點心又點可以少咗烧卖。
蚝汁叉烧包,味道麻麻,我比较喜欢大马啲蜜汁叉烧包,叉烧馅比较黑。
酥炸墨鱼圈,面粉分量啱啱好,炸得好干脆。
内外都甘完美的咸水角。 :)
一咬锺情... XD
四人消费:英镑 46.80 (大约马币 234)虽然价钱同大马點心楼相比起嚟有啲贵,但係佢哋有大马酒店级點心的质素,所以都算物有所值。值得一试!
-
LONDON JADE GARDEN 翠园海鲜酒家
ADD: 15, Wardour Street, London W1D 6PH.
TEL: 020.7437.5065

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger