20110703

BALI PULINA 大自然咖啡旅程之我爱猫屎咖啡

巴厘島有乜搞?陽光海滩當然少不了,去下海神廟(Tanah Lot)睇黄昏,去Kuta行下買手信,再嚟去烏布(Ubud)稻田飲杯茶影張相...大致上都係呢几様,好似去多幾日都怕冇節目,但原来巴厘仲有很多值得被发掘的美麗咖!多得司機的好介绍,我哋先可以去到旅游景點之外的好地方,而呢個地方绝对值得被好好宣揚,佢就如一个充满神秘感的咖啡果園,被花草樹木包圍著,里面種植過百樣品種的植物,有好幾種动物,而當中最令大家大開眼界的就係麝香猫(印尼:Luwak 英文:Civet),猫屎咖啡嗰個猫咪就係佢囖!=) 原来此猫同我相像的猫係完全唔一樣咖,我當初仲單纯以为係普通猫(最多咪花纹特别啲),點知佢係黑色,而且條尾巴好似大尾鼠咁大,:S 搞到我哋“又驚又喜”。

猫屎咖啡(Luwak Coffee)被稱为世界上最贵的咖啡,連星巴克都要企埋一邊,所以咖啡爱好者又岂能错過~:D




用“鳥語花香”呢四個字嚟形容呢度最適合不過。 呢度嘅咖啡豆並非採用任何先進科技或機器烘烤而成,而係用最原始的方法-以柴生火再配合人手炒成,相當費时費力。 炒咖啡豆的空間在陽光的照射之下顯得格外動人,有點迴光反照的感覺。
任大家免費飲用的八款咖啡及薑茶,每一款的味道都咁特别,令人難以取捨。
若然客人喜歡任何一款咖啡,可以購買已磨成粉状的包装咖啡。價錢属於中上,一細包猫屎咖啡賣大約馬幣100。 新鲜的咖啡豆散發出淡淡的香味,又不時發出猫屎味,搞到我心鼻好忐忑。 XD


聞一聞肉桂的味道,然後再繼續细心品甞下一杯咖啡...

大家都係爱帽之人 。:)

母鷄同鷄仔很寫意地到處散步。

麝香猫的屋企,好鬼臭!
*若然對麝香猫的外貌有興趣,可以係網上谷歌一下,因为我唔敢行前去影(失败-_-''')。

有猫,有鳥,有鷄,仲有牛牛,呢度真係一個大農場。

樹林中有間小茅廁,好得意。

前往咖啡售賣店...

巴厘島最强-麝香猫屎咖啡。

在咁幽雅的环境之下同三五好友享用咖啡真係人生一大快事。 咖啡植物。 以啡代酒,乾杯! 咪以为戸外廁所通常都係污濁邋遢同湿漉漉,其实呢個茅廁仲乾净過大型購物商場里面D廁所,而且地上一滴水都冇咖!衛生指数滿分!=)




摄影师的擅长就係将眼見的一切變成一張張美麗的图片。

含羞草亦被稱为“敏感草”,嘻嘻~


大家都非常滿意呢次的咖啡旅程,可以享用世界上最名貴的猫屎咖啡同時,亦能體驗大自然生態,感受舆别不同的旅行意義。旅行,本就應該如此~



Bali Pulina

ADD: Ubud

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger