20110719

HANA JAPANESE CAFE 每日半夜12點打烊的日式餐館

Desa Petaling 絕對唔係一個美食區或值得发掘的地點,尤其是對於一個一年200幾日都係度返工的人(我)嚟講实在很痛苦,因為呢度的餐館數量十個手指都有得找,而且稍微可以食得落口的餐館就更加少之又少。所以每日一到食晏時間,同事們都會問同一個問题,就係:“食咩啊?”,好明顯大家都係度煩要食D乜,雖然大家最終都會俾同樣的答案“随便啦!”,不過就算話要随便食,我地都唔知要食D乜 XP 因為公司附近的选擇非常有限兼唔好食(悶)。冇美食的地方就等同于死城,好難變得興旺,所以造成其他商家更加唔敢係度開餐館了~

不過,話口未完,最近竟然有人係度開日式餐館!嘩~同事們,係日式餐館,唔係茶室或mamak! 老闆是否係個冒险家我唔知,但大家都好正常咁認為:“有人食咩?” 充滿疑惑的同時,我地就决定今日去探個究竟!(其实真正的冒险家係我地:P)


Desa Petaling 的店铺唔多,只要見到KK迷你市場就會揾到Hana
(上)室内環境以简洁為主,冇乜好影。 :P (下)Hana現有推出優惠套餐,最低由RM6.90起,但都係只得一樣嘢(Yaki Soba)係呢個價錢,=) 其余都係十蚊或以上。
我個人幾喜歡Hana的標誌設計。


日式餃子 Gyoza (RM8),外面香脆,裡面多汁,好味!

餐館吸引我的唯一之处就係呢個可爱的茶杯,不過绿茶一杯賣RM2.90似乎有D貴,一般著名日式餐館都係收RM1--2一杯。 仲有呢個猫咪碟,喵~~好想将佢佔為己有!^^


Cherry點咗個軟壳蟹手卷Soft Kani Temaki (RM5),賣相唔错。

Casey的鍋仔烏冬麵 Nabeyaki Udon (RM10.90),適合口味清淡的朋友。


Eugene的鳗鱼飯套餐Unaju Set (RM18) 有日式豆腐Agedashi Tofu,泡菜Kimchi同味曾湯Miso Soup,整體味道合格。=)

我的拉麵套餐 Nabe Maki Set (RM14) 鍋仔拉麵湯又热又好味,不過就冇乜料,只有鷄蛋,两片鱼餅及一堆大葱。壽司的结實度唔够,味道一般,材料有青瓜,蟹柳同鷄蛋。
包到鬆鬆的maki,一夹就散。



Vanis 的冷面套餐 Hitashi Maki Set (RM12) 冷拉麵爽口弹牙,配搭蟹柳丝,蛋丝同青瓜丝,一道健康又“消暑”的夏天美食。套餐亦包括''同樣材料''的壽司及味曾湯。:P


好似撈生~ @_@



Hana Japanese Cafe By Kajitsen

ADD: No.11, Jalan 3/125D, Desa Petaling, 57100 Kuala Lumpur.
TEL: 03.9058.5366

BUSINESS HOURS: Everyday 10am-12midnight

WI-FI: YesSISTER RESTAURANT 姐妹餐馆: Kajitsu Nihon Ryori @ 39 A, Faber Plaza, Jalan Desa Bakti, Taman Desa, Off Jln Klang Lama, 58100 K.L.

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger