20110923

MATSUBA SHOKUDO 日本公寓偷食記

我已經唔係第一次嚟呢度偷食...自从第一次同Matsuba接觸之後,我就开始流連于这個公寓,有時一個星期一次,有時一個月一次,原来係公寓偷食係咁刺激嘎!


若然你想交個日本男朋友或女朋友,不妨多啲嚟呢度食嘢,或者索性搬嚟呢度住,因為呢棟公寓的住客以日本人居多,我嚟過好幾次都唔見有幾個本地華人,更加唔好話有黑人、孟加拉人、中國人等其他外籍人士係呢度出現,所以係一個相當“日本”的高尚公寓。:) 日本人住的公寓果然唔同啲,唔單止環境清潔幽静,就連裡面的食堂都係一間似模似樣的日式餐館(好羡慕)。有時後媽咪冇煮飯或親戚朋友拜訪時,都可以嚟呢度飲杯清酒,食塊壽司,幾咁享受。(幻想)XD 雖然我都係住公寓,但係我樓下的食堂唔係賣日本餐,而係經濟米粉同大炒。:P


就係呢個肥仔-Matsuba,令我毫無矜持咁自動送上公寓。 雖然話係公寓裡面的食堂,但食物選擇及質素方面絕對唔随便,基本同上購物商场的裡面的日本餐館冇乜分别。
两款傳統壽司- 玉子壽司 (Tamago Sushi RM5) & 三文魚 (Sake Sushi RM6)。 低调的環境配搭温和的燈光及幾桌品酒的日本食客,感覺就如時光倒流般身在八、九十年代的日本小餐館,給人一種不能言喻的親切感同舒適。:) 在呢個moment嚟一個軟壳蟹手捲 (Soft Shell Crab Temaki RM8) 就更加係ichiban! :D 呢個並非一般的拉麵(雖然賣相一般),因為佢係一個超大碗兼用咗12種材料製成的拉麵 (Gekikara Ramen RM15),搞到我好似食咗好耐都食唔完咁 XD ,越捞越多嘢,建議二人享用會比較好。12種材料:天婦羅蝦、豬肉片、東菇、蘑菇、蟹柳、墨魚、大白菜、青菜、紅蘿蔔、竹筍、大葱以及鵪鶉蛋,嘩~真係多到好似将一日三餐捞埋一齊食咁!湯底方面香辣濃郁,非常開胃,而麵條亦新鲜爽口,整體令人满意。 邊食邊尋寶... 招牌便當 (Matsuba Bento RM32 )- 三款刺身,鳗魚飯,天婦羅蝦+蔬菜,沙律及味噌湯。無論賣相同味道都一樣咁掂!朋友食完之後,仲打包咗一套返去俾老公,真係貼心。 傍晚時分的公寓十分清静,泳池周圍都唔見有人,食飽之後可以出嚟透啖氣,食支菸(唔係我食:P)。


Matsuba Shokudo


ADD: OBD Garden Tower Condo, 300-0-4, Jalan Desa Utama Off Jalan Kelang Lama, Taman Desa 58100 Kuala Lumpur.


TEL: 03.7987.7088

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger