20111018

TWININGS EARL GREY TEA FOR TASSIMO 德國製造的倫敦伯爵茶

品茶係我的嗜好,但我並没有好像有些飲茶之人對茶道咁有研究同學問(我屋企没有古典茶几或百年老茶葉),我喜歡品茶的原因純粹在于它的味道和感覺。平日在家中或公司我都會习慣地冲一杯绿茶解渴提神,据說绿茶對于长期對电脑的朋友有莫大的益處,所以每日對著24''荧幕画画的我一定要飲多啲(好怕变四眼妹) :D 至于出外用餐時,我通常都會選擇伯爵茶(Earl Grey Tea),一来喜歡佛手柑清新芬芳的味道,二来個人覺得伯爵茶的味道同任何一款蛋糕都咁匹配,所以伯爵茶經常都會成為我下午茶的首选飲品。


最近就收到一位朋友由德國带返来的手信,一盒特别為Tassimo热飲機(又稱為咖啡機或冲茶機)設計的伯爵茶葉,而茶葉品牌係大家都熟悉的倫敦Twinings。Twinings茶雖普遍,但Twinings + Tassimo 就一啲都唔普遍,事關如果無Tassimo機係飲唔到嘎!XD 難到朋友的意思係要鼓励我去買番一部Tassimo? 但大馬都無賣...在没有办法之下,我唯有自己搞掂!哈哈~

著名Tassimo 热飲機(咖啡機)*照片来源:tassimo.com 暂時放下手上的工作,嘆番杯伯爵茶輕松一下囖!
德国製造的“Twinings倫敦伯爵茶”,包装上的設計既简單又高貴。一盒裡面有八粒 “檸檬”,好得意!^^ 没有Tassimo热飲機 (Brewer),我唯有自己拆開包装,加入热水,然後再隔茶渣。:P 味道一樣咁香濃,感覺一樣咁美好~ 如果此刻面前唔係两個电脑荧幕,而係一片绿色的草原,有几隻綿羊仔係度散步....幸福層度應該會满到瀉。XD




欲知產品資料: http://www.tassimo.com/

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger