20110213

UK MC DONALD'S 連男人都难以掌扼的漢堡包

如果要话麦當劳的成功就如苹果(Apple),倒不如话苹果的成功就如麦當劳,因为麦當劳係苹果未出世之前就已经风靡全球。無论现今社会竞争有几大,快餐品牌有几多,麦當劳依然独占鳌头,成为国际快餐国之王。食麦當劳,已经唔属于某等级人的专利同享受,而係现代人生活文化的一部份。换句话嚟讲,iPhone/iPad 已经唔再係富家子弟的玩具,而係每個人贴近科技潮流的必需品。

讲咗咁多,其实我嘅重点係要介绍麦當劳的漢堡包 ~XD 不过唔係大马麦當劳,而係英国麦當劳。無论味道,口感,尺寸或包装都比我地好(我并冇抱著外国月亮特别圆的心态:P),单睇相你都会觉得佢地嘅漢堡比较有水准 :) 尤其是係嗰個連男人手都掌扼唔晒嘅Big Tasty!真係好大!好震撼!好美味!(讲到都流口水) XD



Deli Chicken + Bacon 烤鸡柳培根套餐 & 热朱古力
为你新鲜订做 :)
食快餐唔一定冇益!Deli Chicken 係用全麦面包,烤白鸡胸肉,培根及新鲜蔬菜制成,所以营养价值亦必一般漢堡高。
大马麦當劳得三種热饮:普通咖啡,Lipton茶及美禄(有限公司 :P);英国麦當劳就有黑咖啡(Black Coffee),白咖啡(White Coffee),拿铁(Latte),卡布奇诺(Cappucino),濃咖啡(Espresso),热朱古力(Hot Chocolate),有机奶茶(Tea with organic skimmed milk)。
饮够六杯仲可以换一杯,真係好羡慕英国人~ >.<

热朱古力- 香而不甜,味道好过星巴克(Starbucks),价钱亦比星巴克平两倍。抵饮!=)
最震撼的漢堡即将登场~
噠噠~ Big Tasty! 真係包如其名,又大又好味!食完之后会有两種感觉- 满足感+罪恶感,哈哈哈!XD 嗰片处于 ''半溶状态'' 的芝士好诱惑,令人犯罪。
有几大? 大过男人嘅手掌,我嘅双掌。=) 难怪鬼佬咁大隻!
卡布奇诺- 香滑可口 :)
係冬天时饮热咖啡令我觉得特别温暖。^^
Chicken Legend 鸡漢堡传奇
外型同Deli Chicken好像似,不过里面係香脆炸鸡胸,味道一样咁正!
生菜新鲜脆口,鸡肉结实,面包松软....可惜大马冇呢個款。
--
MC DONALD'S

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger