20110227

PRINCESS HOTEL 传统英式早餐之田园风

伦敦PRINCESS HOTEL-Bed & Breakfast 係一间家庭式经营的小型酒店(只有22间房),以大众化价钱提供简单住宿及早餐。酒店地理位置相当理想,行几步路就有快餐店,中餐馆,便利店及地铁站 (King's Cross St. Pancras),非常方便嚟伦敦自由行的我哋。虽然酒店房间一般,不过胜在够干净同价钱合理,而且仲包括埋丰富英式早餐!!!唔係几片面包搽果酱甘随便,而係有煎蛋,腌肉,蘑菇,番茄,茄汁豆,烧面包及茶或咖啡的全英式早餐!同一般大酒店唔一样,呢度嘅早餐唔係以自助餐方式招待,而係即點即煮,所以每一份早餐都係新鲜热辣上檯,令人感受都厨师的用心。

一坐底,亲切的侍应就问我哋係唔係要 Full English Breakfast,意思係“乜都有英式早餐”(全英式早餐),而我哋当然係回应:"Yes!" :D 其实如果唔要食英式早餐,仲可以选择烧面包配牛油果酱或者玉米片配牛奶,不过我早上的胃口特别好,所以大份又丰富的英式早餐比较适合我!XD 呢度嘅早餐真係好好味啊~食足几日都唔厌!
餐檯上有5種果酱,Nutella 朱古力酱,Heinz 茄汁,HP烧烤酱,沙律酱,牛油,糖同盐,真係应有尽有!
充满传统英式田园风的室内设计及摆设,令人觉得好似身在旧时代的英国。 早餐又點可以少咗一杯香滑可口的英式奶茶...
餐厅老板的高尚品味由此可见。
橱柜里面摆住唔少英式餐具,精致又高雅。
田园味十足的餐垫。
单单果酱就已经有5種甘多- 覆盆子,士多卑喱,黑加仑,橙及杏桃酱。
一日三餐里面,我最喜欢就係早餐!
一份靓早餐唔单止可以给人精神同活力,仲可以令人心情好啲。:)
每一份英式早餐都係即點即煮,所以等待早餐煮好的过程有啲“痛苦”,
因为厨房一直传出香喷喷的味道, 非常吊人胃口,好残忍啊! :S
复古时锺。
可以係甘美好的环境之下享受一份英式早餐,令我觉得好幸福 :)
开餐啦~
-
PRINCESS HOTEL BED & BREAKFAST
ADD: 35-39 Argyle Street London WCIH 8EP
TEL: +44 08448 223975
*酒店地点方便,早餐好味,价钱合理,想去伦敦旅游的朋友可以考虑。:)

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger