20110618

HARAJUKU RICE 原宿爽口带子拉面 + 弹牙芝麻麻籽

食拉面會上瘾,你是否認同?若然你認同,証明你都同我一样,係個死硬(die-hard)拉面粉丝! :D


近来我同一班同事去谷中城睇《功夫熊猫2》时就去咗以下呢間日式餐館用餐- Harajuku Rice,當时大家只不过抱著一般“未食过就試一試”的心态帮衬呢間餐館,心唸都係一般菜色,點乜知原来呢度的食物相當有水准,而且价钱合理,锺意拉面的朋友更加值得拜訪。:) 餐館里面的燈光微暗,感觉好舒服。:) 木檯及皮革凳同样採用咗低调的素米色,而墙纸係由各種日本景色及人民文化图连成,简约得嚟不失特色。 食物价钱大众化,十几蚊就可以食到個bento,都算合理。 我的指定前菜-日式海蜇(Chuka RM5),好喜欢佢嗰種爽滑的口感,仲有摆入口时冰涷涷的感觉。:) 呢度的主要卖點就係拉面,选择方面當然唔会少,而其中之一的冬蔭拉面(Tomyam Kani Ramen)相信能够吸引唔少喜欢食辣的大馬人。:D 虽然我很想試冬蔭拉面,但由于近来气温实在太热,所以都係选择口味比较淸淡的食物會好啲,最終我都揀咗日式带子拉面 (Hotate Ramen RM18)。我非常開心自己作出咗一個明智的选择,因为呢碗拉面实在太好味啦!尤其係嗰五粒新鲜爽口的带子,令到我邊嚼邊偷笑。^^ 浓郁的湯汁,鲜甜的带子,誘人的溏心蛋,弹牙手工拉面,一切一切只卖RM18,值得! 传统叉烧拉面(Tonkatsu Ramen RM18),简单而好味。 加咗好似银纸$$甘大張的紫菜叉烧拉面(Nori Chashumen RM18),卖相同以上嗰款拉面类似,但就多咗紫菜的獨特香味。 每一碗拉面都有粒令人迷戀的溏心蛋。 XD 同事們享用拉面时發出“嗦嗦”声,可见大家都食得几投入。:P 面后甜品有质感超Q的芝麻麻籽 (Kinako Goma Mochi RM5)。幼滑的白芝麻粉铺满一粒粒弹性十足的方形麻籽,咬落去时凍凍哋,好似芝麻味的啫哩一样。我個人觉得佢含有一種特殊的“兴奋剂”,因为食咗之后好似心情好啲,你不妨都試一試?哈哈~初时我以为呢個日式麻籽同夜市卖嘅花生麻籽一样,应该冇乜大不了,點知一啖咬落去时,就被佢的Q感打動了,真係唔简单咖~ 造型可爱的冬瓜盅 (Anmitsu RM8),里面有原味麻籽,红豆及一啲罐头生果,纯粹好睇,美味程度始終不及芝麻麻籽。


Harajuku Rice 原宿


ADD: G(E) 010,Ground Floor, Mid Valley Megamall, 59200 Kuala Lumpur. (Next to Starbucks)


TEL: 03.22841311


BUSINESS HOURS: 10am-10pm

2 comments

  1. 大大碗的拉面是我又爱又恨的。原因无它只是它对于我来说太大碗了,每次都无法将它完全的吞食完毕。至于你挚爱的前菜,也是会让我捉狂的哦!有它必点食。

    ReplyDelete
  2. 那你一定要去maiu japanese restaurant, 只需給一個自助餐價,就可以狂吃新鮮海蜇同其他美食,非常划算,重點是他們的 海蟄 真的超爽口。:)這間也不錯,只是 份量“唔夠喉” 罷了,哈哈!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger