20110601

KISS VILLA BALI 地球上最写意的早餐

上次在圣托里尼(Santorini)同大家分享过地球上最浪漫的早餐,亦即是我亲自下厨的早餐:P,呢次我想同大家分享地球上最写意的早餐,地點就在巴厘岛的Kiss Villa。Kiss Villa 唔係一般旅游特辑上见到的传统度假别墅,佢係一個时尚,摩登兼价钱合理的私人度假别墅。除咗环境清静幽雅及服务周到之外,呢度其中的一大吸引(我)之处就係为客人“量口定做”的早餐。客人只需在前一晚填上预备好的早餐表格,然后选择早餐时间,明早别墅员工就會将新鲜美味的早餐准时送到府上啦!:) 而我哋只需...嘆!嘆早餐!嘆世界!享受皇帝式的度假生活。:D

第一次去巴厘岛,第一次住系有私人泳池的别墅,第一次去旅行去得咁轻松...很多第一次都發生在呢個咁美麗的地方。幸福,只有"心"才能感受。:)
早上七點起身,睇见透明玻璃門外的泳池,绿油油的草地及所有"度假味" 很重的家居摆设,心情真係靓爆!當时我就情不自禁咁做咗一样我自己以为很浪漫的事...系玻璃門度呼气,然后一手快速写上"LOVE",另一手就好镇定咁即刻影底,再等佢起身时,同佢講:"呢张相送俾你咖!" :P *若然想亲自实验,切記要用99.9%的速度,否则啲气會好快化开,而你的"LOVE"就会消失在空气中咖啦!但如果你想写 "I LOVE XXX " 有埋名咁长,咁你就要超速啦!小心,极有可能會导致手部抽筋。 XD
住咁靓的别墅其实同做猪冇乜分别,訓醒就食,食饱就玩水,玩完又食,食完再訓....不停咁重复以上动作,直到离开别墅为止。不过,間唔中做下猪都几爽嘅!XD
寻晚check-in时,别墅的员工就俾我哋填写呢张“早餐表格”,當时我真係有俾嚇到的感觉,因为早餐的选择实在太多啦!:) 有American Breakfast,Continental Breakfast, Egg Benedict, Egg Omelette,Indonesian Breakfast 五大category任选择,而每一個category又有一大堆options,譬如話你选择American Breakfast,你必须揀要[白面包或麦面],要[太阳蛋,炒蛋,荷包蛋或半生熟蛋],要[猪培根,牛火腿,鸡香肠或牛香肠],就连果汁都有[波萝汁,橙汁,西瓜汁,苹果汁或雜果汁]咁多俾你揀,揀完果汁之后,仲要揀要饮[咖啡,英式早茶,柠檬茶或姜茶]...可见佢地几咁专业,哈哈!:D
别墅里面栽種咗唔少粉色的“纸花”,我相信佢有一個比较专业的名堂,但我唔知道,我只知道佢的质感好似纸咁薄。:)

我唔係模特儿,但我喜欢做你的照片。:P
早餐在我哋要求的时间- 九點鐘准时送上,我此刻的心情非常兴奋,正所謂美食當前,谁唔兴奋?XD 我今日的早餐有煎双蛋,鸡香肠,蘑菇,薯仔,蕃茄及麦面包,可谓营养丰富。
“鸭仔,饮啖橙汁啦!” :D

牛油同果酱。
从未食早餐食得咁轻松写意,环境因数占咗七十分。^^
爱人的早餐有炒蛋,牛香肠,蘑菇,薯仔,蕃茄及麦面包。
嘻嘻!
唯一美中不足就係呢壶印尼姜茶- 一啲都唔辣,清淡如水,失望。:S
睇到"SLIM" 呢個字眼,落糖都落得舒服啲 (虽然我知道其实都一样)。XD
無論坐係邊都可以见到蓝蓝的泳池,心情就如Lisa Ono的歌曲-"Aloha Oe"一样,轻松無比。
我在别墅第二日的早餐比较丰富, 有火腿芝士荷包蛋 ,牛香肠,牛火腿,薯仔,蕃茄及白面包。整体味道几好,除咗面包有啲硬同乾。
落足料的煎蛋,里面有火腿,芝士,蕃茄,蘑菇及燈籠椒,非常好味!;)
寻日饮咗一杯無味姜茶,我今日决定饮柠檬茶,味道同我哋嘛嘛檔的Teh O Limau一样。 :)
佢哋两個下下都情侣装出现,恩爱都痹~ XD


KISS VILLA BALI
Add: Jalan Cendrawasih 99x, Petitinget, Kerobokan Kuta, Bali, Indonesia.
Tel: +62.361.847.6670 WEB: http://www.kissbali.com/

4 comments

  1. 赞!赞!赞!环境真的美哦!还有,“鸭子喝橙汁”真的 让我顿时笑开来。

    ReplyDelete
  2. 玫瑰玫瑰...谢谢你!这是一个很值得去的地方,无论跟伴侣或三五好友去度假都很棒!感激你的留言 :)

    ReplyDelete
  3. 哈哈,如果还有机会的话就约三五好友去享受享受,至于伴侣嘛就免了。

    ReplyDelete
  4. If you want your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (no matter why you broke up) you got to watch this video
    right away...

    (VIDEO) Get your ex back with TEXT messages?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger