20110728

GERAI MAKAN JAPANESE BBQ TAMAN DESA 四樓後座 . 燒一燒 . 啤一啤

本人經過一番細心觀察之下,發覺大部份大馬華人都喜歡燒嘢食(BBQ),就講自己身邊的朋友就好啦,十個當中就已有八個喜歡BBQ呢門玩意。有D悶蛋可能會覺得燒嘢食好鬼麻煩,要落手落脚之余,又要搞到身水身汗,不如去餐館食咪仲好。但其實燒嘢食最大的樂趣就係佢嘅過程,大家堆埋一齊,比較谁人的燒鷄翼燒的靓,取笑谁人燒癃咗的腸仔,就算燒到大汗叠細汗,大家依然樂在其中。

講到BBQ,我個人最喜爱就係传統的户外碳燒烤,感覺特别正!:) 雖然大馬有很多提供燒烤的餐館,大衆化嘅有电話飯店或BAR-B-Q PLAZA,而高檔少少嘅有韩式餐館及日式餐館,但依然好難揾到間好味,價錢中等兼係户外的燒烤餐館。事關大部分有質素的燒烤餐館都係環境優美,冷氣設備,就算D嘢好味,自己都搞到一身臭。:S 所以燒嘢食點都要系户外先够通風同凉爽啊!

而較早前我就同屋企人嚟到呢個為于Taman Desa Jaya 四層店屋後面的大衆燒肉 (Gerai Makan Japanese BBQ),話雖隐秘但实質上已經有唔少人知道呢個大陆,所以我並冇“發現新大陆”的感覺,而係好平静咁同屋企人享用咗一個美味的全肉宴。有人問我:“點解你又會揾到呢個地方嘅?”我話:“其實好耐以前,我同老闆同事們嚟呢度附近食成記鷄飯時唔小心“装到”條巷有個"Japanese BBQ" 的招牌,嘩~當時有種莫名的兴奋,一返到公司就即刻上網全线大搜查呢個地方。”過後,一直話要試但就忘記咗,直到上個星期系某網上雜誌見到有關報導時,佢又再次挑起我心中嗰团“火”,就咁我當晚就同屋企人去嗰度燒嘢食啦! :)

**同屋企人食完的两日後,我又再次邀请我嘅爱猪同事同我一齊去燒一燒~~~ :P



我忘記話過你知大衆燒肉唔係一間有門有窗的餐館,而係一個檔仔!基本上佢嘅環境同嘛嘛檔冇乜分别,只不過佢唔係賣maggi goreng(炒即食麵),而係日式燒烤,老闆仲係日本人添! *女士們請注意:此日本老闆亦是Sanuki Udon 的老闆,佢親切又有型,肌肉仲结實到不得了,若然你有機會見到佢真人,我相信你都會偷偷尖叫两声~ XD 呢度没有冷氣,也没有漂亮檯凳及餐具,只有陣陣凉風及月光的陪伴,一個舒服又不拘谨的燒烤場地。
喜歡食猪内臓的朋友睇見呢個餐牌一定好高興!但我唔識得欣賞,所以唯有食羊肉同牛肉。其實呢度的食物味道及價錢都相當唔错,只可惜冇提供鷄肉同海鲜,如果唔係就更加完美啦!建議老闆好似系Sanuki Udon咁做下D日式串燒鷄,串燒菇咁,方便又好味。=)


盐枝豆Edamame (RM3)

煙花?XD 唔係!呢個係我們即将用嚟燒嘢食的碳盅,侍應用把風扇猛吹佢以令到D碳能够快速燒著。

碳盅已經準備好啦!依家等紧D肉類.... :)

首先有“成吉思汗”羊肉盘 Genghis Khan (RM20) 羊肉非常多汁鲜嫩,仲爽過嚼香口膠,哈哈!另外包菜亦幾脆口,食一口肉,再食一口菜,感覺冇咁滞。XD


食完热辣辣的羊肉盘之後有燜内臓煲 Stewed Organ Pot (RM10),里面有一大堆我唔知邊狒打邊狒的猪器官,我睇見都驚 :S ,但喜歡食“猪零件”的Gary就贊不绝口,仲話想叫多煲。>.<

飲品方面有绿茶,一百號,啤酒,清酒同梅酒。今晚就做個酒肉朋友吧!

日式煲仔燜飯 JAPANESE RISOTTO (RM6),味道好似小朋友食嘅Marmite粥,不過上面多咗粒蛋。好唔好味?見人見之,我個人覺得OK。

等待被我炮制的生肉類~呵呵呵!

牛肉+猪肉的香味四溢,令我們神魂颠倒。XD

下次想食碳燒BBQ唔駛係屋企整咁麻煩,嚟呢度燒一燒,啤一啤,乾手净脚,阿媽包唔唠吵。

大衆燒肉就在大馬彩同髮型屋之间的小巷里面。



Gerai Makan Japanese BBQ 大衆燒肉

ADD: Center Court, Plaza Faber, Jalan Desa Jaya, Taman Desa Off Jalan Klang Lama, 58100 Kuala Lumpur.

BUSINESS HOURS: 6pm till late

3 comments

  1. 哈哈,梗係唔收卡喇~呢個係日式嘛嘛檔啊(^^)

    ReplyDelete
  2. 哈哈, 我应该是第一次看到广东话的blog, 好正啊!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger