20111204

D.I.Y. BLACK OLIVE PENGUIN 橄欖企鵝

电影快樂脚《Happy Feet II》 裡面的Erick係一個可爱趣致的企鵝仔,它天真無邪的格性及不輕言放棄的精神得到很多觀眾的喜爱,而我亦不例外。:D 最近在某美食網站見到一個有關企鵝小食的做法,咦~咪著!咪著!我唔係話食企鵝肉,而係話将幾種食材變成企鵝的模型。我覺得呢個係一個美味又有益的小食,而且做法簡單直接,用嚟招待親朋戚友或小朋友就最適合不過。聖誕節就快到喇~大家不如動一動手為心爱的人做一個企鵝仔,給他們一個聖誕驚喜吧!^^



材料:两粒橄欖- 一大一小 (Olive- 1 big & 1 small),蘿蔔 (Carrot),奶油乳酪(Cream Cheese) 及牙籤 (Toothpick)。

首先,在蘿蔔片上切一個三角形,保留大片的蘿蔔備用。

大粒的橄欖:切除1/3的部份。 然後用奶油乳酪填满大粒的橄欖。

最後将两粒橄欖同蘿蔔用牙籤串起,然後再用一粒蘿蔔仔插在小橄欖的中間作為企鵝的鼻,美味又可爱的企鵝小食就咁完成喇!:)

Happy Feet ~la~la~la ^o^


圖片来源:The Nourishing Gourmet

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger