20110322

RESTAURANT JAPONAIS SAPPORO 人在巴黎,食在札幌

巴黎最浪漫及幸福的事係乜?巴黎铁塔下湿吻?河边撑艇?穿梭名牌专门店?或是嘆咖啡食牛角包?相信大部分人都有类似的同感,不过对我嚟讲巴黎最浪漫及幸福的事就係可以係冻冰冰的气温下同爱人享受一碗热辣辣的拉面。:D 當冬天来临时,就算十個鹅肝酱配法国包都不及一碗热到出烟的拉面嚟得矜贵。无论我身边围绕多少法式美食,我始终拥有华人的味觉,一個对于湯水非常热情的味觉,所以能够係冬天饮番啖热湯暖身就係我最理想的“浪漫与幸福”。XD

浪漫的大都市有個小札幌,令我觉得分外窝心。 :) 未食就先令人流口水~~全赖日本人的精致杰作! 亲切的日籍老板娘为我哋落order。
法国啲饮品贵,所以都係饮免费清水好。XP 传统日式拉面一般都係以半肥瘦叉烧片为主,但係由于我唔係甘喜欢食猪肉,所以就选择咗以上呢個鲜虾拉面 (Shrimp Ramen)。睇似普通,但其实佢係一碗非常有"实力"的拉面,湯水清甜,面条爽口,而鲜虾同蔬菜的分量亦相当大方, 令我食得好过瘾!=D *极力推荐 好大碗啊~~不过我冬天时的胃口特别大,所以好轻松地就将整碗面吞咗落肚,哈哈! 日式猪扒蛋饭 (Katsudon),同拉面一样咁大碗夹抵食。:D 大葱及煎蛋的香味毫无保留地渗入炸猪扒的表皮,令味道及口感更升华。一個简单手势就就可以代表食物的质素,ichiban !
日本人煮的味噌叉烧拉面 (Chashu miso ramen) 一向都有一定的水准,包你唔会失望。:)
另一位朋友就选择咗口味较重的青椒牛肉拉面 (Green pepper beef ramen),湯汁香浓,牛肉鲜嫩,好适合冬天暖胃。
多款套餐供选择。
卖食之余顺便卖埋日文报纸。:)
传统日式餐馆都会摆放一系列漫画任客人边食边睇,非常体贴。
餐馆面积唔大,可以容纳大约25-30人

餐馆燈光温和,好舒服,有“家”的感觉。:)


Restaurant Japonais Sapporo

ADD: 276 Rue Saint Honore 75001 Paris, France.

TEL: 0140159866

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger