20110517

AKI BOULANGER PATISSIER 在十字路口爱上日式炸猪扒治

巴黎有好多令人爱上的理由,譬如話时装,建筑物,艺术及美食,而我爱上巴黎的理由就係呢条日本街 Rue Saint-Anne,因为呢度云集好多非常正宗的日式餐馆 :) ,特别係呢間法日式面包屋 Aki Boulanger Patissier,只要你经过呢度,你就会被香喷喷的面包味吸引入去,嘻嘻~我唔係一個爱猪肉人士(可以話相當抗拒),但我竟然係度爱上炸猪扒治 Pork Katsu Sandwich,唔通我变咗?



巴黎日本街的十字路口四邊都係日式餐馆,见到咁多日文招牌,几乎忘記自己其实身在巴黎。XD
十字路口的其中一角就係呢間法日式面包屋 Aki Boulanger Patissier。法国面包质素好众所周知,但如今配搭日本的元素就更加不得了啦!我只可以話呢度的一切美味得嚟很震撼,震撼得嚟很难忘。
無論係法国人或日本人都被呢度新鲜出爐的面包糕點深深吸引著,當然身为大马人的我亦不例外。:P

早上九點几就排晒长龍,人人都想有個Aki Boulanger面包做早餐。:) 由于依家係上班时間,所以大部分客人都选择带走而唔堂食。


款式相同的日式绿茶包及蜜瓜包。

哗!哗!哗!兔仔馬卡龍士多碑喱慕丝同雪人馬卡龍绿茶慕丝!咁得意,我點忍心食噢?!0_0

面包食唔饱唔紧要,呢度仲有日式咖哩炸蝦/炸鸡饭!XD

Innocent牌100%果汁,饮咗会变得好天真,好傻?XD

食面包配啤酒,应该十分涨!

日本人的创意一直都係咁令人佩服,就好似呢個炒面面包咁,呢次我真係無話可說。XD

款款手工精致的糕點排列整齐咁等待佢的主人将佢带返屋企。

我今日的早餐就係呢個炸猪扒三文治!Euro 5.50都算合理。

法式無花果面包及鸡蛋糕。

盒装沙律。

啱啱叮热的三文治, 香味四溢~

香滑可口的奶咖啡Latte。

我的至爱-绿茶奶 Green Tea Latte,唔知點解每次聞到呢阵味时会有種莫名的安全感。^^

玻璃窗上有多我睇唔明的法文,但我就係喜欢这種感觉。:P

日式炸猪扒治 Pork Katsu Sandwich (Euro 5.50)-面包非常新鲜柔软,炸猪扒皮薄肉厚,香酥而不油腻,咬落啖啖结实的猪肉,半塊肥肉都冇,难怪唔喜欢食猪肉的我都会爱上啦!整体表现超出水准,無論面包,炸猪扒,生菜亦或里面的酱料都咁完美,搞到我食不停口。:P

阿妈話:“男人口大食四方,女人口大食穷郎”,你是否認同?嘻嘻! 呢度真係名副其实的日本街,一望出窗外就见到日本人拖著狗仔行街,感觉正如身在日本一样。

对面有個打扮时髦的咖仔企係日式烧肉店門口,照直觉推断佢应该係嗰間餐馆的员工。:P


-


AKI BOULANGER PATISSIER

ADD: 16 Rue Saint-Anne 75001 Paris, France.

TEL: 0951841704

BUSINESS HOURS: Mon-Sat 9am- 10pm

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger