20110515

MENG KUI CAFE 正宗興化面线

酒店虽然有提供自助早餐,但好客的古晋朋友Gary話要带我哋去試當地的早餐-興化面线,我聴到當然赞不绝口啦~ XD 用餐地點距离酒店唔远,一上车,转几个弯就到咗!

其实古晋只係一個小城市,去邊都唔驶十五分鐘,对吉隆坡人嚟讲係“非常近”,但对古晋人嚟讲就有啲远,就连停顿在红绿燈三分鐘佢哋都話塞车,哈哈哈~ 我开始羡慕古晋人悠悠自在,不受繁忙交通影响的生活方式,試問我哋吉隆坡人每日花几多时間系路上? 唉~可悲!





位于Abell Road 的茗贵茶餐室以美味道地及興化面食出名,所以嚟呢度你可以一次过试齐所有古晋的面食,例如话Kolo Mee,番茄炒面,番茄炒饭,福州面,興化面线,興化手打面等等。 砂捞越的代表作-干捞面Kolo Mee ,我一食就上瘾!所以几乎接落嚟的几日我都吵著話要食Kolo Mee,最终呢個四日三夜的古晋之行我就试咗三個唔同地方,唔同口感的Kolo Mee,真係走都走得心息啲,嘻嘻~ 以上呢碗出自茗贵茶餐室的Kolo Mee (RM3.00) 係我人生中第一碗Kolo Mee (第一次拜訪砂劳越),所以对佢的期望亦自然提高,話晒都聴人过甘多年,但一日未食过都唔会体验到有几好味,噢~原来真係好好好味咖!:D 點解一碗普通的干捞面会俘虏每一個砂劳越人的心?秘诀好简单,就係面条!Kolo Mee的面条同云吞面完全唔一样,佢望落有啲似即食面的形状但弹性十足,口感一流!然后配上适量的肉碎,炸葱,青葱,叉烧及简单调味料,一碗美味的Kolo Mee就此完成。"Less is more" 真係唔係人人都做的到,好多厨师或食客都以为越多料就越好,乜都加晒落碗嘢度,最后美食不成,变成垃圾!我好庆幸可以係古晋品尝到一碗甘正宗,原味同高水准的Kolo Mee。= )

我对興化面线的喜爱层度可谓一见锺情!(绝对冇夸张)先論卖相,我俾佢满分,因为就算你係吉隆坡俾二十蚊都未必能食到咁靓咁丰富的面线,更何况佢只卖RM4.50! 材料虽简单但极度新鲜,有鲜甜的中蝦,肥厚鱼肉,切丝煎蛋,冬菇丝,鸡肉,紫菜,青葱,青菜同埋花生粒,而且分量充足。面线味道较为清淡,好似只有少许酱油加胡椒粉的味道,不过配合其他材料一齐食就啱啱好。唯一遗憾就係呢個面线有D干,如果多些少汁会更好,建议享用时加番几羹清湯就完美啦!
人人一碗興化面线!:D 好过瘾!
古晋的传统奶茶就如杯上的标志一样,掂啊!

在面线上加少许砂劳越胡椒粉会更好味咖!:)

興化炒手打面(RM6.00)- 手工面条形状如同乌冬面,质感软滑,而且容易咬断,唔会令人有难消化的感觉。材料类似興化面线,有鲜蝦,鸡蛋,紫菜,冬菇,鱼肉及蔬菜,而且分量大方,绝对物超所值。我個人相當喜爱佢嘅味道,清淡得嚟带點锅气,最重要就係佢一D都唔油腻,食完之后都冇半點内疚,哈哈!

興化面线特写,我再一次流口水 ~~~ XD 我誓要返嚟古晋多食多一次kolo面同興化面线!

我唔单止第一次食興化面线,興化手工面,亦係第一次食番茄河 (RM4.50)。=) 番茄河亦称为番茄粿条或Tomato Kuay Teow,煮法类似滑蛋河,主要特色當然係由番茄煮成的芡汁,再加上鱼饼,肉丸,鲜蝦及蔬菜等材料炮制而成。睇样好似令人难接受,可能颜色的关系,但原来非常美味咖!味道比羅宋湯稍微酸,感觉就好似饮冬蔭湯般醒胃,但又唔会好似冬蔭咁辣咁伤胃,而且营养价值高,所以相當适合健康饮食主义者。^^

邊食邊倾...呢次古晋之行不得不多谢Gary的贵宾式招待,全靠佢我地先可以食到咁多隐秘的道地美食。:D




MENG KUI CAFE 茗贵茶餐室

ADD: Abell Road, 93050 Kuching, Sarawak.

OPERATION HOURS: Mon-Sat 7am-2pm

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger