20110601

KISS VILLA BALI 地球上最写意的早餐

上次在圣托里尼(Santorini)同大家分享过地球上最浪漫的早餐,亦即是我亲自下厨的早餐:P,呢次我想同大家分享地球上最写意的早餐,地點就在巴厘岛的Kiss Villa。Kiss Villa 唔係一般旅游特辑上见到的传统度假别墅,佢係一個时尚,摩登兼价钱合理的私人度假别墅。除咗环境清静幽雅及服务周到之外,呢度其中的一大吸引(我)之处就係为客人“量口定做”的早餐。客人只需在前一晚填上预备好的早餐表格,然后选择早餐时间,明早别墅员工就會将新鲜美味的早餐准时送到府上啦!:) 而我哋只需...嘆!嘆早餐!嘆世界!享受皇帝式的度假生活。:D

第一次去巴厘岛,第一次住系有私人泳池的别墅,第一次去旅行去得咁轻松...很多第一次都發生在呢個咁美麗的地方。幸福,只有"心"才能感受。:)
早上七點起身,睇见透明玻璃門外的泳池,绿油油的草地及所有"度假味" 很重的家居摆设,心情真係靓爆!當时我就情不自禁咁做咗一样我自己以为很浪漫的事...系玻璃門度呼气,然后一手快速写上"LOVE",另一手就好镇定咁即刻影底,再等佢起身时,同佢講:"呢张相送俾你咖!" :P *若然想亲自实验,切記要用99.9%的速度,否则啲气會好快化开,而你的"LOVE"就会消失在空气中咖啦!但如果你想写 "I LOVE XXX " 有埋名咁长,咁你就要超速啦!小心,极有可能會导致手部抽筋。 XD
住咁靓的别墅其实同做猪冇乜分别,訓醒就食,食饱就玩水,玩完又食,食完再訓....不停咁重复以上动作,直到离开别墅为止。不过,間唔中做下猪都几爽嘅!XD
寻晚check-in时,别墅的员工就俾我哋填写呢张“早餐表格”,當时我真係有俾嚇到的感觉,因为早餐的选择实在太多啦!:) 有American Breakfast,Continental Breakfast, Egg Benedict, Egg Omelette,Indonesian Breakfast 五大category任选择,而每一個category又有一大堆options,譬如話你选择American Breakfast,你必须揀要[白面包或麦面],要[太阳蛋,炒蛋,荷包蛋或半生熟蛋],要[猪培根,牛火腿,鸡香肠或牛香肠],就连果汁都有[波萝汁,橙汁,西瓜汁,苹果汁或雜果汁]咁多俾你揀,揀完果汁之后,仲要揀要饮[咖啡,英式早茶,柠檬茶或姜茶]...可见佢地几咁专业,哈哈!:D
别墅里面栽種咗唔少粉色的“纸花”,我相信佢有一個比较专业的名堂,但我唔知道,我只知道佢的质感好似纸咁薄。:)

我唔係模特儿,但我喜欢做你的照片。:P
早餐在我哋要求的时间- 九點鐘准时送上,我此刻的心情非常兴奋,正所謂美食當前,谁唔兴奋?XD 我今日的早餐有煎双蛋,鸡香肠,蘑菇,薯仔,蕃茄及麦面包,可谓营养丰富。
“鸭仔,饮啖橙汁啦!” :D

牛油同果酱。
从未食早餐食得咁轻松写意,环境因数占咗七十分。^^
爱人的早餐有炒蛋,牛香肠,蘑菇,薯仔,蕃茄及麦面包。
嘻嘻!
唯一美中不足就係呢壶印尼姜茶- 一啲都唔辣,清淡如水,失望。:S
睇到"SLIM" 呢個字眼,落糖都落得舒服啲 (虽然我知道其实都一样)。XD
無論坐係邊都可以见到蓝蓝的泳池,心情就如Lisa Ono的歌曲-"Aloha Oe"一样,轻松無比。
我在别墅第二日的早餐比较丰富, 有火腿芝士荷包蛋 ,牛香肠,牛火腿,薯仔,蕃茄及白面包。整体味道几好,除咗面包有啲硬同乾。
落足料的煎蛋,里面有火腿,芝士,蕃茄,蘑菇及燈籠椒,非常好味!;)
寻日饮咗一杯無味姜茶,我今日决定饮柠檬茶,味道同我哋嘛嘛檔的Teh O Limau一样。 :)
佢哋两個下下都情侣装出现,恩爱都痹~ XD


KISS VILLA BALI
Add: Jalan Cendrawasih 99x, Petitinget, Kerobokan Kuta, Bali, Indonesia.
Tel: +62.361.847.6670 WEB: http://www.kissbali.com/

3 comments

  1. 赞!赞!赞!环境真的美哦!还有,“鸭子喝橙汁”真的 让我顿时笑开来。

    ReplyDelete
  2. 玫瑰玫瑰...谢谢你!这是一个很值得去的地方,无论跟伴侣或三五好友去度假都很棒!感激你的留言 :)

    ReplyDelete
  3. 哈哈,如果还有机会的话就约三五好友去享受享受,至于伴侣嘛就免了。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger