20110928

I FEEL MAGAZINE 我在雜誌上見到我自己

9月27日晚上,某朋友突然傳咗封短訊俾我,話我上咗《i Feel》 雜誌!哈?夏?蝦?你有冇搞错?我有乜可能會上雜誌?(我一向都咁低调,又從来都未接受過傳媒訪問 XD)就算真係上雜誌,我又點解唔係第一個知,而係從朋友口中得知?(拗頭)就在我半信半疑的時候,朋友就傳咗張照片過我,嘩!!!真係嚇到一下,两下... >.< 因為雜誌上的標题寫著“ESTICA <3 FOOD 热爱旅行和美食的小妮子”!(阿媽,我上雜誌啊!:P)我心里面的興奋突然爆發,就好似買萬字買咗幾十年第一次中咁,所以就即刻撥电叫爱人帮我買最新一期(十月份)的《i Feel》。:D 半個鐘之後,一份新鲜出爐的《i Feel》就擺在我面前,我第一次在雜誌上見到我自己...


上报或上雜誌可能對好多人(尤其係藝人同有錢人)嚟講係一件平常事,但对于一個平民百姓兼從来都冇唸過自己的部落格會被雜誌编辑選中介紹的我嚟講就係一件不平常事,而且仲係全頁撰稿,所以想扮镇定,扮到若無其事咁都好難(我明明就係又驚又喜)。:P 的部落格没有如詩如畫的詞句,只有生活化的大馬式廣東話,但依然得到编辑的喜爱推薦,實在係我的榮幸。多谢Stanley, 多谢《i Feel》!

好多朋友知道呢個消息之後都留言恭喜我『出名』喇!但其實我從来都冇唸過要出名或覺得自己上咗雜誌就等于成名了,我只不過係一個胃食猫 :) ,一個喜歡尋找美食兼热爱生活的大馬人,想同人『 分享』才是我寫呢個部落格的真正原因。:)


Sharing is Loving. <3

7 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger