20111115

UMAMI CAFE 得閒温書

近来在網上買咗唔少優惠券,特别係美食餐券。:P 雖然我完全明白“平嘢冇好嘢”的道理,但我更加明白“平嘢唔買會對唔著自己”的說法,呵呵呵!我又俾自己藉口去消費更加多的卡路里!不過其實我並非純粹想食平嘢嘎,我購買一大堆優惠餐券的主要原因係要益身邊的人:P,希望可以借此機會带家人,爱人或朋友去享用更加多的美食,順便發掘一下新地方。:)


而两週前的星期日,我就同我的兄弟兼同事MengQ & Gary 嚟到呢間位于甲洞K Gallery裡面的日式咖啡館- Umami Cafe,用我在Groupon網站預先買咗的三張優惠餐券(RM9.90一張)换取三份总值RM61.50的個人套餐。


星期日下午的Umami Cafe氣氛清静,只有两、三座年輕顧客係度用餐,當中包括幾位係度温書的學生妹,好勤力啊~ :P 。


我點咗杯玫瑰果茶润一润。两位男士都揀咗猪肉拉麵( Buta Kakunimen),碗麵睇落好油腻,不過Gary話味道唔错。


布置充滿活力的日式咖啡館,給人一種温馨又舒適的感覺,適合一個人無聊時嚟呢度睇本書打發時間或同三五好友飲杯茶,聯絡下感情。“一顆燃燒的心”Cappuccino。是飲品,也是擺設品。呢度有各種漫畫雜誌供客人免費閱讀,而當中呢本關于時尚書上的圖像最令我感興趣,頭上掛满手袋的肥仔好酷! 日本餐廳必定出現的甜豆。 随優惠套餐附送的日式餃子,皮薄香脆,肉汁鲜甜。 雖然咖啡館没有一個真正的主题,不過凌亂中也有自己的一種美。 我的選擇- 日式煎蛋炸雞飯(Oyako Don),賣相好似好得,不過味道非常一般,加上白飯又唔够热,所以開胃層度即刻大减。(我最討厭食冷飯:S) 雞肉炸得不够酥脆,失望~ 呢個表情好似...便秘?見到女朋友同第二個男人打情駡悄?落雨忘記收衫?塞車時忍尿?見到外星人? 牙痛?XD (上)烈焰紅唇,令我唸起梅豔芳。(左下)五顏六色的豆袋沙發,感覺好似儿童樂圜。:D (右下)男人+ 咖啡的畫面...我忽然間唸起Papparich的標誌。:P MengQ + Vicki 呢對小情侣係Umami的吸煙區甜蜜合照。^^ 幾乎忘記話俾大家知以上所有充滿時尚感的圖像都係来自于同一本書《SKIN: Bangkok Fashion Now & Tomorrow- Vol.5》。我一直都好敬仰泰國設計師的作品,希望曼谷可以大步槛過呢次的大水災,咁我好快就可以再次重遊呢個潮城市。:) 一見到K,就即刻令我聯想起Kurt! XD 你心目中的K又是谁?





Umami Cafe

ADD:1-01, 1st Floor, K-Gallery, Lot 44667, Jalan 1/62A, Bandar Menjalara, 52200 Kuala Lumpur.

TEL: 012.690.8000 / 012.664.0526

OPERATION HOURS: Mon: 6m-12am Tue-Thurs: 11am-3pm & 6pm-12am Fri-Sat: 11am-2am Sun: 11am-12am

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger