20120130

MINAMI FURANO EZO CUTLET CURRY なんぷてい南富良野香脆炸鹿肉

薰衣草是富良野(Furano) 代名詞,好多人去北海道旅行都是為了看富良野的薰衣草花海,但冬天的富良野是沒有薰衣草的,只有一片銀白雪地。雖然我們看不到香香的薰衣草,但就看到(應該話食到)另一樣香香的...炸鹿肉! =)



芬莉和津漢去了玩狼狗拉雪撬,而我們三人就揸架車去附近兜兜風,最後嚟到呢間地點非常平靜又不起眼的餐館+旅館。由於已到午餐時間,大家的肚亦開始打鼓,所以一見到餐館就即刻行入去:P,完全唔考慮有乜食。
見到門口“營業中”的木牌,我即時變得很飢餓。天寒地凍,食幾多都好似唔夠。

餐桌上樣樣齊全,細心周到。

好多份餐牌,但全部都係日文。:S
由於唔識日文,又唔想同噢巴珊雞同鴨講,我最後選擇了有照片的炸鹿肉套餐!:P
的最愛炸豬扒蛋飯配味噌湯及醃蘿蔔(750円) - 他在五分鐘內食完,你話有幾好味?

要食就要食餐館最出名的招牌美食(我的胃食哲學),而我的選擇當然就是南富良野最紅的炸鹿肉飯配咖哩(950円)。炸鹿肉脆口不油膩不再講,最吸引我目光的其實係炸鹿肉上面炸蔬菜,色澤鮮豔到好像假的一樣,唔擺入口都唔相信係真嘎!炸蔬菜家族有南瓜、紫番薯、茄子、紅燈籠椒、黃燈籠椒以及青燈籠椒,營養價值相當高。
有香脆可口的炸鹿肉,當然唔少得獨家醬料陪襯。鐵器上的咖哩濃稠,味道辣中帶甜,香味四溢,送飯一流。
著名南富良野炸鹿肉,皮脆肉實,沾上秘製咖哩後變得更完美。
真正的旅行意義就是行到邊,食到邊,不需預先計劃,反而有更多意想不到的驚喜,今日的午餐就是一個好例子。:D
炸鹿肉套餐包括一罐小熊竹葉茶,好味道十分清香,好特別噢!
日本紫番薯好香甜啊~ ^^
激辛拉麵(730円)- 自製拉麵爽口彈牙, 味道辛辣開胃,飲第一啖湯就征服了阿燊的胃口。
味噌拉麵(630円)-最傳統、最原味的日式拉麵,配搭最簡單的材料-豬肉片(亦稱為叉燒)、紫菜、青蔥以及竹筍。看似一碗非常平凡的拉麵,但一食之下就不得了,湯水濃郁,麵條爽口,裡面仲散發著陣陣古早味,是一種非常難得可貴的味道,在一般大城市絕對食不到。
一向喜歡食日本餐的二人對於這個南富良野午餐相當滿意,而我當然亦不例外。
四人美味的午餐只需3060円(大約馬幣120),而且免服務稅及政府稅,超值!:)


南富亭 なんぷてい
ADD: 北海道空知郡南富良野町幾寅 966 Sorachi-gun town.
TEL: 0167-52-2733

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger