20100512

KLCC会议中心 。免费自助下午茶

距离ARCHIDEX 2010仲有两个月,公司上上下下都为呢个一年一度既EXHIBITION忙紧筹备工作,而负责呢个EXHIBITION 既我同另一位同事,当然忙到一脚踢~ 今日嚟到KUALA LUMPUR CONVENTION CENTRE 吉隆坡会议中心其实係要上一个EXHIBITOR'S BRIEFING, 本来真係觉得都几闷,因为由公司嚟呢度听一个钟既BRIEFING之后又要返番公司,真嚟好晒时间,事关手头仲有好多工作。点知...係BRIEFING完毕前,佢地话有茶点招待!哗~然后我望住我既同事,大家好自然笑起来,因为我地都好胃食:)

今次係我第一次係CONVENTION CENTRE食嘢,而且仲系免费添,真係有口福!:)
呢度D饮品任揀,有咖啡、果汁、SMOOTHIE、汽水...好唔客气的我就先后叫咗两杯饮品:EARL GREY TEA 伯爵茶加柠蒙及HOT CHOCOLATE WITH MASHMALLOW 热朱古力加棉花糖。甘好饮既朱古力係外边起码都卖十几蚊一杯。
好精致的食物,可以睇得出厨师的心思同创意。
三文鱼伴鱼子酱麦三文治,刺生鱼片伴鱼卵同薯仔,MASCARPONE酱黑麦饼,牛柳沙律杯

DELECTABLE PASTRIES 各款新鲜糕点,好正啊!尤其係个迷你朱古力牛车轮,咬落去好似食紧肉甘,好有满足感~

VARIETY OF CHEESE & JAM 连D面包酱同芝士都多过人!

GRILLED CHICKEN WINGS 烧鸡翼,我自细锺意食~

SAMOSA 加哩角 & MINI HOTDOG 迷你香肠卷

睇下MENGQ个开心样,就知道呢度D食物好味!

TEN ON CALL
ADD: 4th Floor, Kuala Lumpur Convention Centre

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger