20110406

JADE POT DIMSUM 令人难以抗拒的糯米鸡

雪隆区的點心茶楼数之不尽,但係可以做到材料新鲜,原汁原味,手工精制的點心茶楼真係唔多,先咪谈上海苏浙苑(JW Marriot KL)呢类天堂级的點心专家,我想话係比较平民化兼商业化的點心楼冇几间係可以做到色相味俱全的點心,就连出名人多的锦选亦未能够做到水准平均,點心味道及新鲜程度时好时坏,而且环境相當唔舒服,食完就即刻想走人。- 《JADE POT 一品锅》係我经常帮衬的火锅餐馆,食物新鲜,湯底一流,服务又好。不过原来佢哋唔单止卖火锅,仲有卖點心,听落好似九唔打八,但其实點心只限早上至下午时段,而晚上就以火锅为主。火锅好味我已经提过,但估唔到點心一样甘出色,尤其是係佢嘅糯米鸡!糯米鸡有乜甘特别唶?有,真係好特别,可以话我出生至今食过最好味的糯米鸡!我绝对冇浮夸,呢度的糯米鸡真係非常正,无论味道,糯米的黏性,亦或卖相都超越水准。虽然我本身唔係一個糯米鸡爱好者,但都被佢深深甘打动了~ 从此爱上糯米鸡...
呢度你可以揾到同一般點心茶楼唔一样的點心,例如话煎莲藕饼,海鲜纸锅,香酥南乳骨,蒸带子,陈皮红豆沙及金瓜露等比较有特色的點心。 单据消费RM50以上仲有打折,好抵食。:) 呢度冇吵杂声,冇人好似滚水爐脚甘行嚟行去,更加冇人食到大汗叠细汗,皆因环境犹如酒店餐廳甘舒服,地方宽敞,冷气够冻,而且服务效率高,唔驶食碟烧卖都要举高隻手左叫右叫好几轮。 登!登!登!登!最令人难以抗拒的糯米鸡 (RM4.90) 终于出场啦!佢散发出扑鼻的香味,散发出一份自信~ XD 鲜菇,鸡肉及糯米饭都非常入味,救命啊~~點解可以甘好食?! 独特的蜜汁遍布整個糯米鸡,一啖未吞落肚就即刻想挟多啖!
糯米饭的软度及黏性适中,每一口都同样均匀好味。
上海煎锅贴 (RM5.80),味道还好,不过口感就一般,可能係啲皮太厚。
锦卤炸云吞 (RM5.80),馅料係由爽口的鲜虾肉制成,美味可口!
沾上少许沙律酱更加正~ :D
原笼双子座 (RM4.00),感觉好似为我呢個双子座而设甘,哈哈~ XD 带子配鱼子,鲜甜无比,乃属點心中的极品。


蚝油鲜竹卷 (RM5.80),腐皮里面的鱼肉新鲜爽口,咬落去时又啖啖蚝油汁,好过瘾!
一品鲜虾饺 (RM6.80),虾肉的确好新鲜,不过虾饺皮就比较差,一咬就散。
我最爱之一:生煎莲藕饼 (RM6.80),一碟有六塊甘多,都几抵食。材料係用新鲜手打鱼肉配莲藕片制成,未食就先闻到阵阵香味。:)
另一最爱:腊味芋头糕 (RM2.80),粉粉软软的芋头糕里面有好多芋头粒及腊味粒,再加上新鲜蒸起,所以味道更胜一层,同一般摊冻咗的芋头糕係好唔同咖~
菜胆鲜鱼卖 (RM4.80) 弹牙又结实,而且一啲腥味都冇。
除咗以上几款小點,呢度亦有好多特别的大點,譬如话金菇肥牛纸锅,黄酒鸡,潮式鱼头米及粤式细蓉等等,我下次一定会试! =)
海味纸火锅,睇落几吸引...
地方宽敞,一家大细嚟都冇问题啦!



一品锅 JADE POT RESTAURANT

ADD: No.413, Batu 5, Jalan Klang Lama, Kuala Lumpur. (NEWCOM楼下)

TEL: 03.7987.9918

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger