20110301

MAIU JAPANESE RESTAURANT 今晚我們為魚狂

喜歡食日式自助餐的朋友相信都有同一種經驗,就係“俾錢同人挣食”,尤其是係挣三文魚!每當侍應将碟三文魚刺身捧出嚟嗰陣時,所有人都好似非洲難民咁,左涌右推挣餐飽!手快嘅人當然可以食得痛痛快快,但係手慢嘅人就又要埋伏係附近,準備挣多一次,真係俾钱買難受。:S
-
舆其咁狼狽,咁冇儀態,不如俾RM38.80++去MAIU食! 冇错, 同样都係日式自助餐, 任食唔嬲, 不過就唔駛同人挣, 仲可以舒舒服服咁坐住慢慢享受。:)



MAIU 藏身于大城堡某條較為僻静的舊街 (Jalan Radin Anum 2) , 附近都係以辦公樓居多,所以甚少人發現呢度有間日本餐馆。:) 不過从此之後就唔再係一個秘密喇!
MAIU 吸引我光顧的首要原因就係呢個價值 RM38.80++ 的《任食任飲自助餐》!
佢同Jogoya, Tenji 及Shogun 呢類型商業化日式自助餐廳有啲唔同,亦可以話係更優勝。除咗食物新鲜美味及環境舒服不吵雜之外,最大優點就係所有食物都係“即點即做”,而且食物亦由侍應生親自仲送到餐檯上,客人可以唔駛行半步路都可以享受到新鲜热辣的美食。所以...何必仲要俾成百蚊同人哋搶食咧!XD 平日生意麻麻,唔駛定檯都有位坐,不過从今以後都係先撥电预定好啲!XD 因为佢已經曝光咗~
自助餐訂單
客人可以随個人喜好任點,不過記住要量“胃”而為,否則浪費的食物将會以100g=RM10 另作計算。
首先點少量刺身試下味~ :) 8片三文鱼,2片吞拿及2片墨鱼。 我最喜爱的日式前菜- 海蜇同八爪魚,非常爽口!!!=D Jelly Fish 海蜇凍冰冰又够味,再配埋青瓜丝一齊食,真係口感十足,係夏天開胃菜一個相當好的選擇。

Potato Salad 薯仔沙律,質感唔错,但建議咪食太多,否則好快飽。

嘩嘩嘩~最令大家瘋狂的刺身Sashimi 終於出場啦!

每一片三文鱼及吞拿肥厚均匀,色澤亮麗,令人睇见都食指大動~

你話呢碟刺身係外面值幾錢?至少都要RM200 以上!不過,我以四十蚊就可以享受到無限量的刺身 XD 老闆遇著我哋真係蝕本!

*以上呢碟已經係第二回合 Agedashi Tofu 日式豆腐,嫩滑可口。 Chicken Karaage 炸鷄,味道及口感可以媲美KFC,皮脆肉嫩!


Tamago Maki 日式燒蛋壽司卷,普普通通,比較適合小朋友。:P

Special Mushroom Soup 特别雜菌湯,裡面有日本冬菇及金针菇,味道清甜。

Grilled Saba 烤鲭魚,色香味俱全,本人極力推薦。

Chicken BBQ Stick(Yakitori) 鷄串燒,肉質唔错,不過酱料味道較為淡,同平时食開啲照燒酱好唔同。

MengQ 未停過口,Gary未停過手,各有各忙,我唯有自拍娱樂一下。:P

Soft Shell Crab Maki & Tempura Prawn Maki 炸軟壳蟹壽司 & 天婦羅蝦壽司
雖然好味,不過有啲後悔點咗呢两道菜,因為都係饭糰,好飽啊~~ :S

天婦羅蝦新鲜脆口。

Shishamo 多春魚煎得好靚,十分香脆。

Terriyaki Chicken 照燒酱鷄,味道同Yakitori 一樣咁令人失望。

Beef Sukiyaki 牛肉片冬粉鍋

材料ok,不過湯太甜,食得唔飲得。:S Inari Sushi 甜腐皮壽司,幾時食都咁正!


至少MengQ仲識望镜頭 :P

Tempura Chikuwa 天婦羅竹輪,味道一般,不過作為送酒小食都幾好。

Fish Roe Sushi & Ebi Sushi 魚卵壽司 & 甜蝦壽司
互映生輝~

Tofu Steak With Garlic 蒜片豆腐扒,好似换咗衫嘅Agedashi Tofu,分别係呢個味道比較重。

豆腐再换衫 :P 變咗脆皮蠔豆腐 Fried Oyster Tofu,口感同味道更勝一筹!

大家飽到冇声出~ :X

Deep Fried Soft Shell Crab 炸软壳蟹,炸得好乾脆,而且面粉分量啱啱好。

雖然話係软壳蟹,但係唔係得個壳咁简單,裡面仲有新鲜蟹肉咖!

最後出場嘅有朱古力雪糕同绿茶红豆雪糕,两者都咁出色,食咗之後即刻覺得個胃冇咁漲。:)


(光榮)我慎重宣布:MAIU 本年度自助餐飲食数量最多的得主就係我地呢個三人組!!哈哈!有胆就嚟挑戰我地!XD

*成績以食物總分量/人数为標準:72/3=24

Kawaii 櫃檯~


-
MAIU JAPANESE RESTAURANT

ADD: NO.39-1. Jalan Radin Anum 2, Bandar Baru Sri Petaling, 57000 Kuala Lumpur.

TEL: 03.8933.6801

BUSINESS HOURS: Lunch- 11:30am-2:30pm / Dinner- 6:00pm-10:30pm

6 comments

  1. 类似这样的日式buffet,我知道的有两间。

    一间Umaya,可是只有周末,而且就只有午餐那个时段。吃过的,都说好,可是我到现在还没机会品尝。

    另一间,则是在Puchong, Bandar Puteri的Kikyo Japanese Restaurant.价钱是RM36.90++.原本上礼拜要去,可是满桌。

    你介绍的这一间,我也好像去尝试了~ ^^

    谢谢你介绍的美食啊!

    ReplyDelete
  2. 同样谢谢你的介绍:)我只吃过UMAIYA的ala-carte,还挺不错的~
    建议你周日去MAIU,人不多,服务也比较好.

    ReplyDelete
  3. 好的,记住了。谢谢 ^^

    ReplyDelete
  4. 想问问有关Puchong, Bandar Puteri的Kikyo Japanese Restaurant.价钱是RM36.90++的资料。

    我找不到相关blog或图片的最新update,他们的东西好吃吗?没有menu看吗?

    ReplyDelete
  5. Hi Handy,

    我还没去过,不过你可以下这个网页参考一下:

    http://www.foodspotting.com/places/132925-kikyo-japanese-restaurant-puchong-/items/15796-japanese-buffet

    http://202.186.124.208/se/forum_topic.php?forum_id=16&topic_id=126&post_id=802

    ReplyDelete
  6. Tao also not bad, which is ala-carte Japanese buffet :)
    But this one cheaper. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger