20110315

POMME DE PAIN 山莓诱惑

法国人的生活离唔开咖啡同面包,所以無论去到邊都会见到面包店或咖啡屋,而且水准亦相当平均。因此你根本唔需要浪费时间去选择或比较邊一间咖啡馆,因为佢哋啲咖啡同面包难食极都有限,就好似日本係唔会有难食的拉面。:) 你绝对可以贸贸然行入任何一间咖啡馆,放心食,尽情食,分分锺仲会有意外惊喜咖~Pomme de Pain 就係一個非常好的例子,因为佢俾咗我一生中最难忘的山莓挞。:)


法国连锁咖啡屋 Pomme de Pain 以鲜制三文治,水果挞及各種法式面包为主。
请让我隆重介绍 =) 本年度最具诱惑力的食物- 山莓挞 Raspberry Tart
食前感:香酥的饼皮上装满粒粒色泽鲜艳的山莓,狠狠地诱惑我的眼睛及胃口,令我想食又唔舍得食。:P
食后感:山莓甜中带酸,爽口多汁,再配上充满牛油香的饼皮,简直天衣无缝!我从来都未食过咁原汁原味的水果挞。Pomme de Pain 就係Galerie Lafayette附近,所以马拉松式购物完之后,最好就係嚟呢度饮茶食挞,慰劳一下“疲累”的身躯。 :P
我哋揀嘅"Formule Menu"套餐价值Euro 7,有一個法式火腿芝士三文治(自选口味),一個山莓挞(自选口味)及一樽300ml的橙汁,价钱都算合理。
佢食三文治,我食山莓挞 :) 简单又美味的一餐就此解决。
-


Pomme De Pain
ADD: 10 rue de Lafayette 75009 Paris, France.
TEL: 01 4770 5847

2 comments

  1. I love your blog!!! its just posts and posts of great food pix and recommendations/ reviews =) Esp in chinese ^_^ I havn't been able to find many foreign chinese bloggers!

    ReplyDelete
  2. :) Thanks ♥Mishi à la mode♥ ! I'm so happy to hear that, i will share more and more. By the way, are you a malaysian?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger