20110525

BUKIT MATA SEAFOOD 猫眼嶺海鲜 . 任睇任揀

我一直都聽人講東馬一带的海鲜特别新鲜,究竟有几新鲜?我真係相像唔到,直至我亲口验证猫眼嶺餐館的海鲜之后,我終于都明白人人口中的“新鲜”:).... 若然你未曾食过東馬的海鲜,可能你都會好似當初的我一样,心里面偷偷觉得:“唓~有乜甘巴闭?依家雪隆区大把新鲜海产食啦!驶乜去東馬甘麻烦?”XD 但我错了,因为呢度的海鲜真係非常鲜甜,而且连蔬菜都靓过人,所以食过呢餐饭之后,我对海鲜的要求又提升多一级咗 (其实我都唔想太过揀饮择食咖,但點解Georgina带我哋食甘正的海鲜?XD)。


聽下招待员有乜好介绍先...
各種各样海鲜及蔬菜排列整齐,等待被人睇中。:)

今日的蝦都几新鲜,攞嚟清蒸应该一流。:P

著名砂劳越蔬菜- 米琳 (Milin 或 Bilin),外形几得意,其实係一種蕨类。

Kelly人比菜娇。XD

我們的8號檯。

极度好饮的沙梨酸梅,够味兼够凍。

咸蛋蟹-除咗有咸蛋味之外,仲有一啲焦糖味(caramel),聽落有啲怪,不过相當好味,搞到我哋邊食邊咀手指,哈哈!

酸甜炸鱼-好大条鱼啊!皮脆肉鲜,口感丰富,必食!

五人食八样菜,齐齐变大胃王。

蛋白蒸蝦- 鲜甜 X 10 + 爽口 x 10= 十分鲜甜又爽口 :P

砂劳越式的蠔煎- 外形好似锅甘大,皮仲脆过Roti Tissue!

香脆版的蠔煎味道不及传统蠔煎甘有味,但就胜在卖相同口感。

招牌蟹柳豆腐-材料仲有雜豆及蘑菇粒,芡汁味道好正,餸饭极品。

一菜两味,泰式酸辣米琳沙律及馬来栈米琳,两者同样优胜,爽口無比, 令人食不停口。



BUKIT MATA SEAFOOD RESTAURANT 猫眼嶺海鲜餐館

ADD: 4th Floor, One Jaya Shopping Mall, Jalan Song, Kuching, Sarawak.

1 comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger