20111203

THE ARYANI RESORT 與世隔絕24小時

11.11.11,一個日暦上好特别的日子,一個好多人注册結婚的好日子,一個周杰倫推出他第11張專輯的日子,一個...


这個日子對唔同人有唔同的意義,而我們的11.11.11就在丁加奴的某一條村渡過了一個舆世各絕的24小時,一個完完全全属于我們的私人空間,一個難望的炸魚條旅程。=)




Aryani Resort的登記處/大堂。我們到達的時後只見到别墅的两位工作人員及一對外籍遊客,四周氣氛十分宁静,仿佛舆世隔絕(我開始胡思亂想...如果晚上只剩下我們两個,所有人都唔見曬,一片黑暗...救命啊!!!)。

大堂的一角有一些旅遊書籍供住客閱讀。

Welcome drinks & snacks 有特製姜汁及道地著名小食-炸魚條(Keropok Lekor)。

唔怕人的菜猫,眼神兇惡,當正别墅好似它的屋企一樣(可能晚上會變成猫頭鷹唔定)。:S 嘩~好大的泳池啊!見到大堂外迷人的景色,我的心情即刻放鬆,通通顧虑都走曬!

我們都爱食炸魚條,不過就覺得别墅免費提供的炸魚條同我們係外面(Keropok Lekor Bayu) 買的炸魚條差好多,唔够香脆。

食完炸魚條之後,我們就在别墅服務員的带領之下去到我們的私人渡假别墅。=)

呢個就係我們的馬来式渡假别墅喇!(真係好Kampung Look =D)

門前有個大水缸。

又大又舒適的一張床,一家四口訓都冇問題。:) 寛敞的洗手間/浴室,可惜热水系統坏咗(好凍啊~)。

免費沐浴產品,但我們並没有用(冇信心)。

房外設有日光浴缸,本来係一件非常美好的事,可惜浴缸裡面有好多沙粒同螞蟻,好明顯未經過清洁,扣分!!!

由於户外的環境衛生欠佳,所以我並没有做日光浴,只係随便浸一浸對脚。

整個Aryani Resort冷清清,遊客都唔多個,所以大眾泳池也變成我們的私人泳池了。(興奋)XD

想當年的六塊腹肌已經漸漸地變成... :P

在摄影師的要求下做咗個泼水動作(咦~好姣)。XD

無聊。 XD

戲水了之後,我們就在泳池邊的沙灘椅上午睡,一睡就睡了三個小時,果然係...XD

在泳池邊休息的方向正好可以望到我們的别墅。

返房的時後見到門前的小桌上擺著一份英文报紙及两塊用保鮮紙包著的馬来紅豆糕,胃食的我們即刻就打開嚟食。XD

天色開始變暗,四周環境亦随着變得更加宁静(怕怕),早上活泼的猫也进入昏昏欲睡的状態了...

一去到别墅的餐廳,又見到早上带我們去房的服務員,他帮我們點餐之後就走入厨房,然後大約25分鐘後再将食物送上。(好恐怖啊~一人分飾幾個角色!)由於下午只食咗炸魚條,所以晚餐我們都點咗比較飽肚的炒飯。:P

我的泰式炒飯 (Thai Fried Rice RM20)- 話明與世隔絕,呢度又點會有美食嘎~以上呢碟炒飯真係好敷衍,味道淡不再講,裡面啲蝦同鶏肉又唔新鮮,應該係雪藏咗好一段時間,而且仲要收我RM20,真係欺人太甚喇!

他的馬来鄉下炒飯(Kampung Fried Rice RM20)- 似模似樣,味道一般,但至少好過我的泰式炒飯。

享受完一個被蚊咬的燭光晚餐後大約係9點鐘,这個時後的我係多么想返房睇《法證III》,可惜...我又忘記自己正在“與世隔絕”當中,呢度又點會有Astro On Demand嘎!

太陽出来了,話咁快又到早餐時間喇!早餐的餐牌上只有三種選擇,而我們就分别揀咗西式腸仔煎蛋及本土式印度煎餅(Roti Canai)。

雖然晚餐同早餐的地點都在同一間餐廳,不過感覺就完全唔一樣。晚上時侯的餐廳令人覺得阴深恐怖,而且非常多蚊;早上時侯的餐廳就阴凉舒適,四周绿油油,而且仲聼到鳥叫蟲鳴聲,令人覺得好寫意。:)

每份早餐包括一壺茶/咖啡,一杯自選果汁,一碗玉米片及一碟水果。 他的Menora Breakfast- 西式煎蛋,香腸,煎薯餅,茄汁豆及番茄。雖然呢個係西式早餐,不過煮出嚟的效果非常“馬来式”XD,西式omelette煎到好似芙蓉蛋咁,而煎薯餅Hash brown更加係嚇死人,我真係唔知要點形容落去,總之就係唔合格喇!:(

我的Wayang Kulit Breakfast- 印度煎餅配咖哩鷄。

賣相幾吸引的印度煎餅並非用人手鮮製而成, 而係嗰種冷藏包装煎餅, 所以欠缺口感及香味。

呢塊唔係薯仔,亦唔係魚餅,而係鷄皮,好恐怖啊~難怪碗咖喱咁油腻喇!

舆世隔絕了24小時, 我們就向丁加奴市中心的Grand Continental Hotel出發,車程大約1小時,而的士收費為RM70,都幾揦脷!


The Aryani Resort

ADD: Jalan Rhu Tapai, Merang- Setiu, 21010 Terengganu, Malaysia.

TEL: +609.6532111

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger