20100910

HOMEMADE FISH HEAD NOODLE 与众不同 . 酸辣鱼头米

一提到“鱼头米”呢三個字,我就觉得好厌倦,可能係早派食太多,亦都可能係D人係又卖鱼头米,唔係又卖鱼头米,搞到我对鱼头米有些少反感。但係自从试过美味园的酸辣鱼头米之后,我对鱼头米又有返D兴趣啦!唔同呢D就叫做新屎坑?!
如果你都同我一样对鱼头米失去咗兴趣,不妨考虑试一试呢個与众不同的鱼头米啦!你可能又会好似第一次食鱼头米甘再一次爱上佢...
令我对鱼头米重拾信心的酸辣鱼头米,味道好鬼刺激,最啱喜欢追求味觉新享受的朋友。 呢度唔似一般鱼头米餐馆甘俾D冇肉鱼头骨,而係新鲜香脆的炸鱼肉,仲好大塊添!哈哈!
我個人超爱呢度嘅辣椒酱,眼訓时食两啖包你即刻精神!
美味园的传统鱼头米亦做得唔错,汤水清甜得嚟带有淡淡的奶香味,而浸係汤里面的炸鱼肉依然保持香脆。
与DELICOUS及MAYBANK同排的美味园,有室内与室外用餐区,环境都几舒服。
-
美味园鱼头米 HOME MADE FISH HEAD NOODLE HOUSE
ADD: Lot G(E) 015, Ground Floor, Mid Valley Megamall
TEL: 03.2282.0216
OPERATION HOURS: 10am-10pm

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger