20100907

KUALA SELANGOR BIG FISH HEAD 恐怖大鱼头

瓜拉雪蘭莪以海鮮盛名,大大細細的海鮮餐館當然多不勝數,有啲甚至乎上過美食雜誌及電視節目,因而吸引好多遊客慕名而來。到底嗰啲餐館嘅食物係唔係真係咁好味?定係啲人心裡上覺得雜誌或電視介紹過嘅就必定好食?其實口味呢家嘢都係見仁見智,但係我絕對相信上過雜誌或電視的餐館肯定唔平,就算係都會係未介紹之前嘅事,一旦“曝光”咗之後就會乘機起價!
雖然話瓜拉雪蘭莪啲海鮮好靚,但係要揾一間平靚正的海鮮餐館都唔易,要食得開心又要俾得甘心,睇怕都要揾個老馬識途的食家帶我地去揾食,而我地亦非常幸運有WEI QUAN呢個周遊列國的導遊幫我地細心安排“瓜拉雪蘭莪美食一日遊”,令我地可以係一個隱秘的住家海鮮餐館享用美味又抵食的海鮮餐!尤其是係佢地的招牌蒸石斑魚頭更加叫我難忘~事關個樣好兇殘惡煞,哈哈哈!



係外面泊咗車之後,仲要行一小段爛泥路... 
呢個就係位於Bagan Sg. Tengkorak盡頭的住家海鮮餐館,地點非常隱秘,冇路牌亦冇招牌,全靠有Wei Quan呢個小食家帶路。 
瘦到見骨的流浪狗,睇見都心酸。 
俗語都有話:“邊度嚟就邊度去。”呢啲啦啦係大海被人生生撈起,估唔到死咗之後又被人拋返落海。餐館侍應不顧環境衛生,將客人食剩啲啦啦殼丟返落海而造成大海污染。 
可憐的流浪狗慘到要係堆啦啦殼度揾食,但係呢度啦啦肉都冇半塊,點算?  
餐館外面的高腳板屋。 
滿都瀉的“信箱”竟然冇人理,我多手抽咗其中之一封信嚟睇,上面寫著“路稅到期” -_-'''。
今日焦點:好似電影Piranha裡面的食人魚咁恐怖的石斑魚頭-RM47,雖然個樣好得人驚,但係肉質非常新鮮而且一啲腥味都冇。 
呢個石斑魚頭好似Man Yi 塊面咁大,真係好誇張!
呢度的金香蟹好似香港避風塘炒蟹咁香辣十足,包你叫過癮! -RM35
金香啦啦同金香蟹的味道有啲唔同,呢個比較多汁而且冇咁辣。- RM14
驚喜大發現: 啦啦殼裡面除咗有啦啦肉之外, 竟然仲有迷你蟹! 好得意啊!佢應該係趁啦啦開蓋嗰陣時唔小心遊咗入去, 嘻嘻~
薑絲蛋白蒸蝦,感覺好“補”! :P雖然啲蝦唔大,但係十分鮮甜! -RM17
山長水遠嚟到呢度食海鮮,又點可以少咗我的最愛炸墨魚~呢度啲炸墨魚非常酥脆而且皮唔會太厚- RM12.50
五人份量的炒米粉只賣RM4! 有冇搞錯? 
漁村生活就係如此簡單樸素。

愛國的人越嚟越少,係自己屋企掛國旗的人更加少,估唔到老闆原來係個愛國份子(掌聲鼓勵)。
猜下呢圍檯的食物值幾錢?答案係RM140!計起嚟都只係RM28一個人,抵到爛!
-
NO SIGNBOARD HOUSE-RESTAURANT 冇招牌住家海鲜餐馆
ADD: No.35, Bagan Sg. Tengkorak , 45500 Tg Karang, Kuala Selangor.
TEL: 03.3269.5451
* Closed on Mondays & Tuesdays

2 comments

  1. Wow sounds good! I wanan try too! So cheap the price too! :))

    ReplyDelete
  2. Hi Doroshi, ya...it's really cheap :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger