20101201

LA BODEGA 早起的鸟儿有肠吃

近来睇太多“义海豪情”,搞到我都好想扮晴晴写日記... XD
-
星期日,晴天。
同LYNLYN一齐去BANGSAR的LA BODEGA食西式早餐。餐厅里外都有好多人,原来仲有唔少城市人喜欢早起。其实,我并非一個正统的EARLY BIRD,但係就好锺意晨早起身食早餐的感觉,嗰种感觉就好似早起的鸟儿咁,可以食到新鲜嘅虫仔 :D 令人满足及振奋。

La Bodega 的“大早餐”(Big Breakfast) RM22, 材料同一般西式早餐冇乜分别。大致上都几好,但系我個人就唔係咁喜欢呢度嘅面包, 因为质感有D硬同干,如果换着English Muffin或Croissant就好啦!
ILLY牌子的心形latte。
早餐种类多,任君选择。
同以上嗰款早餐差唔多一样,只不过呢個係牛肉火腿,唔係鸡肉火腿。
* Omelette 煎到好肉酸,而且淡而无味。
英式早茶 (English Breakfast Tea)。
早餐时间人潮涌涌,大部分都係一家大细及外国人,年轻人唔多。
-
LA BODEGA
ADD: Bangsar Shopping Centre, Jalan Maarof, Bangsar.
TEL: 03.2287.2768

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger