20101130

AMOY WAFFLE 得意鱼仔娘惹烧粿

马六甲係一個非常“有味道”的小城市,除咗有各种富有特色的文化古迹之外,最令人流连忘返的就係各式各样道地美食,例如众所周知的鸡粒饭,沙爹朱律,娘惹餐及煎禄(又叫作珍多冰或晶露)等等。当然,除咗呢D传统嘢之外,其实马六甲周毕时都有好多新奇小食诞生,以便吸引更多游客。而近来比较“潮”的小食就係鸡蛋冰(蛋形状SORBET)及鱼仔烧粿。 嚟到鸡场街的朋友,就咪错过位于三叔公土产店外面的AMOY 娘惹烧粿,边做边卖,新鲜又可口。
新鲜出炉的鱼仔形状娘惹烧粿,未食之前就先聞到香味~
里面係D类似班兰加央的馅,味道适中,唔会过甜。
每一個鱼仔都係经过呢個特别机械慢火烧制而成。
一盒有六個鱼仔。
Jesse同Iris 一边排队等食鸡粒饭,一边食鱼仔烧粿。
装精致,送礼佳品。
-
AMOY WAFFLE 娘惹烧粿
ADD: Outside San Shu Gong Shop, Jonker Street, Malacca.

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger