20101204

POCO HOMEMADE 简约饮食之圣诞很早篇

自从POCO係我的面子书曝光咗之后,朋友们都对呢個地方反应热烈,话要同我一齐去食豆腐蛋糕 ^^ 我听到当然係开心啦!
虽然已经去过POCO两次,但係每一次都有唔同的感觉,而呢次节目较为丰富,除咗影相同食嘢之外,仲有画画及交换圣诞礼物环节 :)

对小克依然情有独锺,每次嚟都要望佢几眼先心息...嘻嘻~
呢篇乳猪超搞笑!
食物未嚟之前,大家已经开始忙起嚟...
MENGQ画蛇,EVON影相,GARY'睇'EVON影相 :D

画蛇画得唔错,不愧为蛇仔明。XD
日式咖哩炸鱼柳饭,适合大人同小朋友,因为咖哩係甜咖!^^
日式煎蛋包饭,卖相有D似芭堤雅炒饭,味道唔错。
MENGQ最爱:日式涷蕎麦面配天婦罗虾
*筷子套=和服纸巾,好得意啊!
食饱之后,轮到EVON发挥佢嘅画工。
佢画咗個超可爱的扫把头,可惜我忘記影番张特写 -_-'''
甜品叉- 佢地好似来自于唔同的家庭背景,左边金蝴蝶嗰位应该係出生于五星级酒店,中间低调得嚟又有些少气质嗰位可能来自于中层咖啡馆,而右边有传统纹身嗰位似出生于茶餐室里面的鸡饭档。虽然身份唔一样,但係佢地的用处都係一样,不分贵贱。
榛子蛋糕 ,外表平凡,但係非常有内涵,好香啊~
‘心太软’杯仔朱古力蛋糕,第一啖就足以令你神魂颠倒~
虽然大家的职业唔一样,但係都有一個共同点,就係毕业于设计学校,所以对艺术特别敏感。
EVON係一位气质独特及塑造性好高的模特儿。有人话佢似AMBER CHIA我就觉得佢一D都唔似,反而觉得佢可以做LING TAN第二,唔係個样,而係成就。
' 睇得到' 同 '摸得到'的感觉真係差好远,我讲紧嘅係数码相机及宝丽来的分别。
科技越先进,传统照片越显得矜贵。
凌乱都係一种美,其实只不过係观点与角度的问题。
节目之一:我的叮噹
每人必须画一個叮噹,以便锻炼返生锈多年的画工。
MENGQ的潮爆叮噹,用i-phone,着adidas波鞋,重要部位用叶遮住,唔通环保?:P
EVON的爱心叮噹,条鬚好似頭发甘长。:D
GARY的超人叮噹,底裤去咗边?XD
哈哈哈!终于轮到我的胃食叮噹,旁边有好多豆沙饼!
嗰两隻蜗牛留返今晚做 BAKED CHEESY ESCARGOT,嘻嘻~
节目之二:交换圣诞礼物
一份好似批萨盒甘大嘅礼物四平八稳甘企住,而三份好似猫屎甘细嘅礼物就缩埋一堆。
批萨盒里面原来係....哗!
幸运儿当然要影返几张相^^
节目已到尾声,又係时间讲拜拜~
-
*如对我以上几位朋友有兴趣^^,可以浏览:
--
POCO HOMEMADE CAFE & ATELIER
ADD: 1, Lorong Kurau, Bangsar.
BUSINESS HOURS: 12-9pm (Closed on Mondays)

2 comments

  1. best <3 next time makan makan together again =D

    ReplyDelete
  2. :D OKOK !Let's explore nice place + nice food sama-sama

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger