20110130

GOLDEN FISH BAR 百年历史英式炸鱼柳+薯条

嚟到伦敦,当然要试闻名全球的英式炸鱼柳配薯条(English Fish & Chips),否则必定抱著遗憾返大马。:P 虽然炸鱼柳呢個道地美食係伦敦到处可见,但係要食当然要揀最正宗,最历史悠久及最受英国人欢迎的炸鱼柳啦!经过一轮网上资料搜集之后,我哋揀咗拥有超过150年历史的传统炸鱼柳店 Golden Fish Bar,一场英式鱼柳探险即将开始...

傍晚六点,我哋由King Cross行路到Farringdon Road 的黄金鱼吧 Golden Fish Bar。一路上好静,周围啲铺都已经扇晒门,搞到我哋边行边担心呢次鱼柳探险会白行一趟,好彩... 老板话佢哋今日六点扇门,哗!真係行迟半步都冇得食!
虽然依家已经六点搭三,但係老板都冇拒我哋于门外,依然生意照做,唯一‘條件’就係只限外卖,所以我哋唯有去附近嘅公园石凳坐底慢慢食。除咗有各种炸鱼柳同薯条之外,仲有炸鸡,濑尿虾,香肠及鱼饼等等令人流口水的食物。
*调味酱料另计
我嘅鳕鱼柳即将要落嚄炸啦!嘻嘻,好期待一下。
老板将啲新鲜炸起嘅薯条放係报纸上。
*英国传统的炸鱼柳都係用报纸嚟打包咖,不过当然唔係用我哋平时睇开嘅报纸,而係冇印字嘅报纸,嘻嘻~
等咗大约十五分钟,终于得到手啦!!! XD
炸鳕鱼柳+细份薯条 (英镑5.2)
鳕鱼肉非常新鲜有口感,但係一啲味道都冇 :S 原来佢哋嘅炸鱼柳係完全唔落调味料嘅,食客可以依個人喜好免费落盐及醋,但係其他酱料例如茄汁就要另外计算。其实我個人唔係好习惯食呢种“原汁原味”的炸鱼柳,虽然落咗好多盐,但係外面咸,里面却冇味,感觉怪怪哋...
炸香肠 (英镑1.3)
几爽口但係好咸,好似食紧客家炸猪肉饼甘 XD
门外贴住鱼吧营业时间,但係未必可靠,食客最好先打电话确定一下。
-
GOLDEN FISH BAR
ADD: 102-104, Farringdon Road, London.
TEL: 020 7837 3547

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger