20110102

SANTORINI - VILLA MARILY 地球上最浪漫的早餐

眼前呢一幕無敌海景真係同明信片上见到的景色一模一样咖!啊~~圣托里尼,我终于可以同你如此亲近啦!:D 呢種感觉就好似暗恋咗一個人好耐,朝思暮想,幻想又妄想,依家终于可以得到手啦~哗哈哈哈!真係訓着都会笑醒~ XD

-
冬天的圣托里尼(爱琴海)特别宁静,可以话係人影都唔多個,因为大部分居民都会係冬天嘅时候搬去其他地方避寒,所以见到猫猫狗狗的机会多过见到人係一啲都唔出奇咖~ :D 对于专程嚟呢度影婚纱相的 Tom & Ivess 嚟讲绝对係一件好事,因为锺意點摆點影都得,又唔会有闲杂人出现或者遇到摄影过程上不必要的阻碍。不过,对于喜欢觅食的我就变成一项挑战,真如我刚才都有提过,人影都唔多個,啲餐馆又點会有人开门做生意啊!就算有,都要时间揾 :S
-
救命啊~唔通真係要山长水远嚟呢度食西北风?当然唔係啦!我嘅‘求生’意志力甘强,又點会俾自己挨肚饿,嘻嘻!别墅负责人话呢度附近有超市Carrefour,所以放低行李之后,我哋就即刻租车到附近周围睇下,顺便买啲材料准备一下。

傍晚5點几的天色已经开始入黑。位于Fira的超市营业到晚上8點,所以要买就要趁早。 呢度买唔到新鲜的肉或海鲜,只有冷藏食物及干粮,想煮餐好嘅都难。:S
买咗啲面包,鸡蛋,意粉,米,罐头,芝士及红酒...
1.1.2011 早上七點,Villa Marily 前面的景色。
天与海的距离就好似咫尺之间,一片蓝。别墅四周围的环境十分平静,没有海浪声,只有自己的呼吸声。
可以係2011年第一日睇见如此令人叹为观止的景色,真係毕生难忘。 Villa Marily 的门牌 No.25
呢度周围都係“生活悠闲”的猫猫,又肥又健康,连行步路都特别型,同马来西亚的污浊猫比起嚟实在差好远。
Villa Marily 全景

今日的早餐有Tom 为大家准备的焗薯仔。
落番啲盐会更好味 :D
简单又美味的芝士焗薯仔+朱古力牛角包。
係超市买返嚟的朱古力牛角包,只需放入焗炉加热五分钟就马上变得好松脆啦!
别墅里面里面的每一個角落及细节都甘有feel :)
面向大海的别墅亦称为 Cave House, 窑洞住宅。夏天时住会有阴凉舒适的感觉,而冬天时住就冻上加冻!好彩屋主准备咗两個暖炉 :D
别墅里面的装饰与摆设俾人一種温馨舒服的感觉。
(美女)厨房 XD
别墅负责人早已经为我哋准备咗啲果汁,鲜奶,牛油及乳酪。
厨房外的景色,煮饭都写意过人!
即刻就要派上用场的材料。
轮到我为大家亲自下厨准备今日的早餐。 :D 煎午餐肉好易唶!
地球上最浪漫的早餐地点,嘻嘻~
用爱心炮制的早餐 :D
可能唔係最好味的早餐,但係绝对係最浪漫的早餐! XD
能够煮早餐俾人食係我嘅荣幸亦是一種满足感。^^
Ivess 同猫猫玩...
人唔怕猫,猫亦唔怕人,大家都过得悠闲自在。
寻日食剩的希腊比萨,叮一叮之后一样甘香!
好得意的两公婆。
两款暖炉,左边嗰個可以好似风扇甘转。
蜜蜂亦懒得侵犯人,忙住採蜜。
早晨的天气有几冻可想而知。
圣托里尼- 一個人间天堂,一個人一生中必去一次的地方,将自己变成明信片里面的主角,然后将回忆带走。
-
ADD: Imerovigli, Santorini, Greece.

2 comments

  1. 好响往啊!真的好浪漫~

    ReplyDelete
  2. 你也一樣可以浪漫! :)其實冬天的住宿價錢不貴,只係做生意的餐館不多,所以唯有親自下廚。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger