20110218

ITSU 时尚健康煮意 . 给你蝴蝶般轻盈体态

想唔想有蝴蝶般轻盈的体态,行步路都轻飘飘?如果想,咁你就唔好再食漢包同薯条啦~而係食Itsu! Itsu 唔係斋馆,亦唔係卖减肥餐,而係以健康为大题的时尚餐厅。可谓时尚?外观鲜明,环境够IN,食物配搭新鲜咪谓之时尚囖!至于食物方面,都係凑向亚洲人比较熟悉的口味,譬如话日式寿司,味增汤,蒸饺子,糙米饭,沙律等味道较为清淡嘅食物。对于习惯大鱼大肉嘅英国人嚟讲都算係一项新尝试,唔知Itsu是否能係伦敦吹起一阵“蝴蝶风”?

Itsu 外观似娱乐场所或服装店多过似餐厅,佢时尚新颖的概念大大改变伦敦年轻一代对于食健康餐老土又沉闷的观念。
晚餐时段人流不断,原来都有好多伦敦人注意健康饮食。
一系列寿司便當, 款式多,包装精致,方便同时间赛跑的城市人。
呢度冇西方人喜欢的茄汁或Mayonaise,而係日式照烧酱同泰式辣椒酱。
(不过酱料注明牌对换咗,唉~)
边食边欣赏The Strand的街景...
餐厅楼上的装置色彩夺目,俾人一好“潮”嘅感觉。
泰式东蔭虾糙米饭(英镑4.95)卡路里:385
有鲜虾及七種蔬菜,完全符合饮食金字塔多菜少肉的理念。
好多人都唔能够接受糙米,你又得唔得?
要食得健康,当然都要饮得健康,我选择咗荷兰矿泉水- Ty Nant
其实几年前係大马见到呢個矿泉水时就已经俾佢嘅独特樽装深深吸引著 :)
今日觉得自己特别健康。XP
日本人伟大的发明- 寿司(英镑3.95)
色香味俱全,绝对係西方人值得品尝的美食。
"Not rabbit food" 唔係兔仔食物,Itsu的食物都係为你健康着想而设计,确保你食得饱嘅同时又得到均匀的营养。
Itsu 係日文“蝴蝶”咁解。
-
ITSU
ADD: 82-83, The Strand, London WC2R ORE.
TEL: 0207.240.6814

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger