20110331

CAFE PALAIS ROYAL 巴黎,早晨!

“巴黎,早晨!” 今日的巴黎没有阳光普照,只有细雨绵绵,令我踏出门口第一步又有衝动想返入棉被里继续发梦。:P 好在 "食欲" 够争气,所以就算天气再坏我都唔会放过任何一個与美食打交道的机会,更何况係巴黎早餐!XD 一杯热咖啡,一個法国包,一份报纸...这就是法国人的生活。 -
巴黎到处都係咖啡屋,而且檯凳都係并排咁摆置于咖啡屋外,顾客可以邊嘆咖啡,邊欣赏街景,写意都不得了啊!:) 可惜今日落雨,所以我哋惟有係室内享用早餐,透过窗口观赏雨景。 Cafe Palais Royal 的燈饰及墙纸都係同色同花纹,衬到绝!:) (左)英式早餐餐牌 (右)普通餐牌(又係同燈饰及墙纸一样款咖 :D) “巴黎版的英式早餐”价值Euro 12 一份,套餐包括三片多士,一塊总统牌牛油 (President),两粒煎蛋,火腿,一杯橙汁以及一杯咖啡/热茶。味道唔错,不过配搭唔够丰富,若然加入肠仔,蘑菇及蕃茄就真係冇得弹啦~ XD 咖啡屋用嘅係Florio牌子的咖啡豆,所以可见咖啡杯及包装糖都印有佢嘅logo,大打广告。 英式早餐始终都要係英国食,而係法国当然係要食法国面包啦!所以我點咗呢嗰特长的"皇家三文治" (Sandwich Royal) Euro 7.5 ,材料非常新鲜吸引,有熏肉,鸡蛋,芝士,青瓜,番茄及生菜。营养丰富,口感一流! 满足感 100% 。 想减肥的朋友可以考虑呢嗰“不含碳水化合物”的早餐- 火腿煎蛋 (Omelette Jambon)、Euro 8,健康之选。 咖啡屋里面充满咖啡香,令人心情特别放松。 齐齐同面包合照留念。
喜欢黑板上的字迹...
4人早餐平均一人消费Euro 11。
门外的路牌。-

-

Cafe Palais Royal

ADD: 202 Rue Saint-Honore, 7500 Paris, France.

TEL: 014 261 3491

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger