20110305

WHITTARD OF CHELSEA 先甜后苦咖啡豆朱古力

英国著名品牌 Whittard of Chelsea 以出产各種茶叶,咖啡及热朱古力闻名世界各地,到英国旅行的朋友都喜欢买佢嘅产品作为手信。其实除咗以上几款镇店之宝之外,佢哋亦有制造各式美味饼干及朱古力,而最令我锺情就係呢嗰卡布奇诺口味咖啡豆朱古力,俾人一種深藏不露的感觉,低调得嚟好有内涵。
Whittard 出产的卡布奇诺口味咖啡豆朱古力(Cappucino ChocBean),包装好似一般糖果盒般轻巧,方便摆入口袋或手袋,随时随地可以食番粒提神。:)
每一粒铺上糖粉的比利时朱古力里面都包含住一粒Espresso咖啡豆,层次感丰富,令人品尝到先甜后苦的滋味。
一盒35g的咖啡豆朱古力只卖1英镑,价钱相当大众化,最啱送人。

--
WHITTARD OF CHELSEA

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger