20110605

BEBEK BENGIL (DIRTY DUCK DINER) 巴厘岛最红 . 污浊鸭

巴厘岛有两大必食明菜,就係烤乳猪(Babi Guling)同污浊鸭(Dirty Duck)。聽人講巴厘烤乳猪的猪骚味好重,所以我哋并冇想試的冲動,反而对污浊鸭就大感兴趣。到底污浊鸭係點咖?污浊邋遢點食啊?唔知係唔係好似臭豆腐甘,越臭越受欢迎?所以越污浊就越好味? 大家心裡面都有好多疑問,同时亦好想一尝污浊鸭的味道,所以就算知道由别墅前往污浊鸭餐館的行程要一個鐘,我哋都毫無意见。:)
-
終于...當我的肚开始打鼓时,我哋到达污浊鸭餐館啦!同时我哋心裡面的疑問亦得到答案,原来污浊鸭一啲都唔污浊,而且香脆可口,背后仲有一段为人津津乐道的故事...
-
話説呢間餐館建立于1990年,當时佢哋为餐馆的招牌(名字)唸咗好一段时間,虽然當中亦得到不少朋友的建议,但始終觉得唔适合。老板心裡面理想的名字就係能够翻譯成英文的巴厘名字。就在某日早晨,當餐館几乎建成的时候(地砖已经铺好,檯凳亦准备好),有一群鸭由稻田跑入餐館(餐館的周围都係稻田)“捣乱”,企起地砖同檯凳上係甘叫,然后离开时留底沾满泥的脚印,呢啲鸭就係呢間餐館的第一批“客人”,因此餐館命名为Bebek Bengil,英文翻譯为Dirty Duck,而中文當然就係污浊鸭囖!XD 从此呢個名就红遍世界各地,餐館生意亦蒸蒸日上,老板真係要多谢呢群污浊鸭。:)


由Kuta出發至Ubud的Bebek Bengil (Dirty Duck Diner)餐館需要大约一個鐘的车程,但为咗一偿心愿,几远都要去!XD

Bebek Bengil的正門外有几個同我哋一样慕名而来的华人旅客。
污浊鸭泊车?!XD
餐館外面普通,但行入去又另一個天堂。

镇店之寳-污浊鸭(Bebek Bengil/ Dirty Duck) ,虽然聽落有啲恐怖,但其实一啲都唔"污浊",而係炸得非常香酥。一份单座污浊鸭价值印尼币Rupiah 72000(大约马币RM24),客人可以选择鸭配薯仔同沙律或白饭同巴厘式蔬菜。等待鸭中... :)


在厨房影咗呢碟新鲜炸起的脆皮污浊鸭,香味不停甘诱惑我的嗅觉,我快顶唔顺啦!!!

干净又卫生的厨房令客人可以放心享用呢度的食物。

呢一幕有啲日本feel...

餐館最令我驚嘆的地方就係后院隐藏著一片绿油油的稻田,可以在如此幽雅写意的环境之下享用道地美食,可谓双重享受。:D 由于必须在黄昏前赶至Tanah Lot,所以我哋不能在餐館逗留太耐,唯有打包走人。:P



-


Bebek Bengil Dirty Duck Diner

ADD: Jl. Hanoman, Padang Tegal, Ubud Bali 80571

TEL: 62361.975489/ 977675


No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger