20110622

CHOI LOU KEI 蔡佬記鍋气十足扬州炒飯VS.美味十足猪扒包

澳門就如一個小香港,虽然感觉摩登前衞,但实质上仍散发出濃厚的传统文化特色,而當中的文化特色當然唔少得为人熟悉的“茶餐廳文化”。冇错,澳門的大街小巷同香港一样都有好多茶餐廳,里面卖乜相信有睇港劇的朋友都知,随便舉例有奶茶,西多士,波箩包,餐蛋面...仲有猪扒包!猪扒包係澳門非常具代表性的食物,所以嚟到呢度,一定要試猪扒包,而且要係最传统,最道地的茶餐廳猪扒包。^o^



由皇都酒店步行至蔡佬記只需十分鐘。我們四人一共點咗三样美食医肚:扬州炒飯,猪扒包以及细蓉(云飩面)。
食物好快就送上,我同Yukie就开始猛咁影 :P,而媽咪同大佬就認唔著要馬上开餐。


媽咪一直都好喜欢食云飩面,所以呢度的细蓉($16)最啱佢。颜色睇落好黄,不過味道ok。



澳門猪扒包($22)外形涨卜卜,令人想即刻咬一啖!:D
e...原来面包唔係软淋淋咖,而係好似法国面包咁又硬又脆,一咬落去啲面包碎就跌到周围都系,哈哈~不过口感几好。另外猪扒味道好正,而且肉质结实,終算冇令第一次食猪扒包的我們失望。:)



呢間茶餐廳的面积好细,天花板亦好矮,俾人一種無形压迫感,所以一食完就想即刻走。




你所見到呢碟炒飯的面貌係完全未经過我動手时影底咖 XD 初时我几乎被呢碟“炒到乱”的卖相嚇衬,不过一食之下,我就爱上咗呢碟“内涵丰富”的扬州炒飯($24)。我都係第一次食咁够鍋气的炒飯!:D 材料非常简单,有培根(半肥瘦火腿),鸡蛋及猪油渣,哗~有肥腻嘢,难怪咁好味啦!*但如果可以少油會好啲*。


随炒飯附送的例湯-西洋菜湯,好似味精湯。


:) 試一啖?


蔡佬記 Choi Lou Kei


ADD: Estabelecimento De Comidas 麻雀園羅憲新街4A


TEL: 28304748

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger