20100820

SMK SERI KEMBANGAN 对面的無招牌羅面档

有华人的地方就有美食,就好似SERI KEMBANGAN呢个华人区咁,连住宅区都有靓嘢食!今日我的同事MENGQ就介绍我嚟呢个位于SERI KEMBANGAN 中学正对面的住家食羅面,未食之前佢就猛话好味,听到我吊晒瘾咁~马上就想食!

無招牌的羅面档就开係某住家前面,所以我称佢为“住家羅面”。生意唔差,多数都係做熟客及学生的生意。
伊面(RM4.50-小),馅汁香滑够味而且仲有好多蛋花添~
注:馅汁里面隐藏著几粒炸猪油渣,唔怪之得咁鬼香啦!
由于开正係学校对面,所以经常都会有唔少学生食客。
呢度有好几种“羅”,羅大碌面、羅伊面及羅板面。如果唔想“羅”,可以选择瓦煲老鼠粉、麻辣面、猪肉粉等其他面类。
呢个绝对不能少!干辣椒碎~越食越过瘾!
-
HOMEMADE LOH MEE 住家羅面
ADD: Opposite to SMK SRI KEMBANGAN, Jalan Sekolah, 43300 Seri Kembangan, Selangor. (学校对面)

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger