20100822

DOME 全日西式早餐,锺意几时食都得!


早餐係我一日三餐里面最喜欢的一餐,因为一個靓早餐就好似等于一个美好的开始,所以我的早餐从来都唔寡~而我最锺意的早餐类型就係西式早餐,最好就係乜都有齐啦!真係贪心!

好难得可以係周末訓到咁迟,我真係唔想七早八早弹起身食早餐,但係唔早D起身又会错过西式早餐提供时间(大部分餐厅都有限制早餐提供时间,通常都係8-11am),想食又想訓,都真係好难抉择咖!好彩有DOME的全日早餐 (ALL DAY BREAKFAST),我可以係任何时间享用丰富的西式早餐,就算想訓到王朝八晏都唔怕,哗哈哈!而今個礼拜日“下午1点”我、KURT、SAM & REESE四人就约埋係呢度食早餐~

THE BIG BREAKFAST (RM24.50) 有两片白面包、两粒荷包蛋、两条CHIPOLATA鸡香肠、两片鸡肉火腿、一塊HASHBROWN、半只番茄、少许蘑菇及包装PRESIDENT牛油。食完之后觉得好有满足感!! 材料新鲜丰富,味道虽然普通,但係肠仔鬼死咁多汁爽口~
同样都係THE BIG BREAKFAST,但係就选用咗牛肉培根,味道唔错但就冇猪肉培根咁香囖!
食咗呢個意粉好多年,睇住佢由RM16变成今日的RM21,感触良多,哈哈!
SPICY OLIO 鸡肉火腿意粉,又香又醒胃,最啱喜欢食辣的朋友。未食之前我就先俾上面嗰堆芝士吸引著~
SAM点咗CAPPUCINO,佢话味道一般,泡沫唔够滑 -_-'''
KURT的胃口超好,食完丰富的BRUNCH之后又整多件蛋糕- MARBLE CHEESECAKE 大理石芝士蛋糕 (RM12),芝士味好重,但係竟然唔会滞!
咖啡迷REESE点咗杯LATTE。
呢度的DOME特别多外国人,令我几乎忘记自己系马来西亚叹紧早餐 :P
我开玩笑叫佢摆個性感表情...佢就俾咗我呢個LOOK -_-''' 性感?哈哈哈!
食量同佢身形一样咁娇小的REESE,食咗两啖就话饱~果然容易养! :D
-
DOME CAFE
ADD: G7, Ground Floor, Bangsar Shopping Centre.
TEL: 03.2092.4377

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger