20100811

ONE NOODLE 全一拉面 . 中华风味

要食拉面唔一定要食日本拉面,其实中国拉面亦相当有水准,就好似呢间为于SS2全一拉面馆 ONE NOODLE ,售卖多达三十种口味的手工拉面以及各式各样的上海点心,就譬如话小笼包、锅贴、灌汤饺等等。除此之外,我地亦可以系呢度品尝到各种香港道地美食同饮品,例如菠萝油、烧腊、多士、叉烧酥以及鸳鸯等等。如果嫌唔够多选择,仲可以打埋边炉(火锅)咖!我个人真系几锺意嚟呢度食嘢,食物选择多唔再讲,最重要系D食物好味而且价钱合理。

(左上)炆花生 (左下)各款拉面任揀 (右)餐厅门口

今日想食清淡D, 所以就揀咗鱼肉荞麦拉面。材料有煎鱼肉片、紫菜、小白菜及金针菇,都系属于比较健康的配搭。另外,呢个拉面汤底非常纯正清甜,唔会好似一般味精汤甘饮咗令人觉得口渴。正!
喜欢食虾的朋友可以选择呢个葱花虾子拉面,用云吞皮包著新鲜虾肉的虾子粒粒结实弹牙,五粒都唔够食?!:P
虽然同鱼肉荞麦拉面一样都系清汤,但系味道就各有千秋。
笼包,皮薄馅靓...(咦~好似月饼形容词):D 猪味唔会太重而且汤汁鲜甜,值得试一试!
炸豆腐- 炸得几靓,外脆内软,人人见到都想“食豆腐”,哈哈!
- 餐厅宽敞舒适,墙壁上仲有介绍拉面、烧腊以及香港茶餐厅的历史,可以边食边读,唔怕闷亲。:P
-
ONE NOODLE 全一拉面 . 点心 . 火锅小厨茶餐厅
ADD: NO.66 & 68, Jalan SS2/67, Petaling Jaya, Selangor.
TEL: 03.7877.8499

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger