20100802

GOON WAH CATERING 冠華XO魚頭米

冠華其實係一間專幫人搞自助餐宴的公司(CATERING SERVICE),但係由於D人通常都係週末及夜晚設宴請客,所以冠華就索性將佢地準備食物的地方變成一間餐館,打開門做早市生意,而營業時間系星期一至五,早上9:30到下午3:30。由此可見老闆系一個非常有生意頭腦的人,充分利用公司的資源之外亦唔浪費任何賺錢的時間。你咪以為冠華又係一般大炒餐館,其實佢賣D食物都好有特色咖~譬如話XO魚頭米、上海炒年糕、黑啤羊仔骨同埋扣肉包甘,都唔係邊度都有得食咖!如果你想試D比較唔一樣的中餐,不妨考慮冠華。



冠華招牌瓦煲老鼠粉,用料及味道同我地食​​開D瓦煲老鼠粉有少少唔同,除咗有豬肉碎之外,仲加咗蝦米、豬油渣、芝麻及大量青蔥。做法好似乾炒老鼠粉,雖然冇咩汁,但係就多咗一份香味。

今日唔使煩食乜嘢,去邊度食,因為老細請客,哈哈!


冠華首創XO魚頭米,味道比一般魚頭米嚟的清淡而且冇乜奶味,但係就多咗些芋香味,因為師傅加咗D條狀芋頭嚟炮製呢煲XO魚頭湯。 *必食!


(上)冠華八大招牌菜(下)生意超好,廚師及伙計都忙到不得了。


峇株巴轄扣肉包- 外形蠟蠟靚的五花肉夾著塊芋頭,你覺得味道會如何?我個人就唔食肥肉,但係就覺得芋頭同D汁都幾唔錯。芋頭的形狀及顏色好似午餐肉,嘻嘻!

呢個饅頭係要嚟夾著扣肉一齊食咖!我覺得個款好似馬桶蓋~都係可以開蓋,好搞笑!話是話,呢個饅頭又真係幾好食,軟淋淋咁:)
營養豐富的炒齋菜,有齋叉燒、齋雞肉、白果、木耳、蘿蔔、蘑菇、冬菇、麵筋、青豆及迷你包蜀。嘩~真係五顏六色!
同事們的最愛- 蝦米炒生腸 ! ! !唔好意思,我接受唔到囖~因為我係唔食內臟咖:P
乾炒麵線,冇乜特別,但係簡單得嚟都幾好味!


泰式豆腐,睇見都開胃!

冠華餐館每日只營業6個鐘(早上9:30 到下午3:30), 星期六、日休息。所以要食就要趁 LUNCH TIME 啦!
-

RESTORAN GOON WAH 冠華自助餐宴服務

ADD: G13, Jalan 3/115C, Block KP2, Taman Kuchai Jaya, Off Jalan Kuchai Lama, 58200 KL.

TEL: 03.7982.0048 / 7984.0722

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger