20100828

CAFE BARBERA SINCE 1870 意大利咖啡之苦中带甜

係孟沙LORONG MAAROF 呢個高尚住宅区里面隐藏著一间鲜为人知的意大利咖啡屋CAFE BARBERA,听朋友讲係前首相PAK LAH 开咖~係唔係真我就唔清楚,不过如果你想“冷静一下”,舒舒服服叹杯咖啡及食件蛋糕,感受一下苦与甜的滋味,呢度绝对係一個几唔错嘅选择。
CAFE BARBERA since 1870 外形出众的CAFE BARBERA流露出一番異国风情...
炮制咖啡的地方。
呢度亦有提供西式早餐(9-11am),下次一定要嚟试下~ :D
BANANA FRITTERS 煎香蕉配焦糖及香草雪糕,虽然味道好香,但係好鬼甜~~肥死人!
BAKED MANGO CHEESE CAKE 芒果芝士蛋糕 (RM14) , 芝士味重过芒果味,係当日甘多款蛋糕之中我最喜欢的一個。
舒舒服服坐係度叹杯咖啡真係人生一大快事啦~
呢度亦有售卖巴塞罗那名牌咖啡机FUTURMAT。
TIRAMISU 提拉米苏 (RM12),味道一般,但係质感几幼滑而且唔会太甜。
左)新推出的饮品之一:ICED MON CHERI, 成份有咖啡、白朱古力及红桑梅 (RM13)。(右)伟权与佢嗰杯 ICED CHOCOLATE WITH BROWNIE。
新加坡入口的THE 1872 CLIPPER TEA CO牌子绿茶,味道始终冇日本绿茶甘香浓。
自制曲奇饼。
室外环境都几唔错咖! 最好有D蝴蝶飞嚟飞去~
(上)好可爱嘅一幅画。(左下)电视台TV3 “JALAN-JALAN CARI MAKAN”节目主持留笔。(右下)咖啡屋里面的精致摆设。
虽然食物冇乜特别,但係我锺意呢度环境够清静,下次会再返嚟试佢地嘅早餐,拜拜~
-
CAFE BARBERA since 1870
ADD: 18 Lorong Maarof, Bangsar Park, 59000 Kuala Lumpur.
TEL: 03.2287.3628
OPERATION HOURS: 9am-11pm (9-11am is breakfast time)

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger