20100818

JARRAH 澳洲咖啡,齿唇留香

唔知几时开始渐渐地戀上咗咖啡,尤其是係拉铁 LATTE,好锺意闻到嗰种濃濃的咖啡香,令我感觉好幸福。因此,我周毕时都会尝试唔同品牌的咖啡,亦喜欢行超市揾新嘢。如果你都同我一样咁锺意饮咖啡,不妨嚟位于EMPIRE GALLERY里面的超市JAYA GROCER,呢度售卖超过四十种由唔同国家入口的咖啡粉及咖啡豆,包保你有收获!

而我今日的收获就係澳洲入口的JARRAH...



根据包装上的指示,我落咗5茶匙咖啡粉入170ml的热水,效果非常令人满意!香都痹~
澳洲品牌JARRAH - LATTE (MOCHA TRUFFLE 口味)一樽150g可以冲10杯,计起嚟都只不过係RM1.80一杯,超抵饮!
JARRAH 咖啡有多种口味,售价係RM17.99一樽。
呢度有意大利、日本、法国、澳洲等各种唔同国家入口的咖啡,选择多过其他超市。
JARRAH即溶LATTE粉
-
JARRAH-
ADD: JayaGrocer @ Empire Shopping Gallery, Subang.

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger