20110815

RESTORAN LONG LAI WAT (HUAT KEE) 東甲發記苹果炸魚頭

今次的馬六甲之行同以往有些少分别,因為觅食地點已不再只是馬六甲的范範圍之内,而係伸展至東甲。東甲Tangkak)係柔佛州的一個小區域,位置非常靠近馬六甲,由野新(Jasin)前往東甲的車程只需30分鐘,所以由呢個州(馬六甲)食到過隔離州(柔佛州)話都冇咁易。多謝韩家的好提議,令我第一次踏足東甲就可以食到咁特别兼好味的全魚宴,尤其是係香脆可口的苹果炸魚頭!:D




發記的招牌菜離唔開個‘魚’字,例如生魚粥,魚頭米粉,蛋白蒸生魚同苹果炸鱼頭。
其實以上提到嗰几樣餸我們都有點,但係我竟然餓到顧著食而忘記攞相機出嚟影,搞到最後一道餸出場時,亦即是苹果炸鱼頭,我才:“哎呀!點解頭先冇影嘎?!”不過都还好,只少我都影咗我覺得最特别的一道餸。(安慰)魚頭炸得好乾脆,上面淋上由苹果丝+大葱丝+波蘿丝煮成的酱汁,甜甜酸酸,好惹味!再配合炸米粉一齊食,豐富口感更加令我难忘。=)

(上)其實魚頭同魚骨冇乜分别,因為都冇乜肉,不過勝在香脆的口感,嚼下嚼下都幾過瘾。

(下)有美食陪伴的雨天過得特别幸福。~_~




Restoran Long Lai Wat ( Huat Kee) 發記海鲜餐館

ADD: LC 205, Jalan Sialang, 84900 Tangkak.

2 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger