20100403

KUALA LIPIS HAKKA NOODLE 瓜拉立卑彰哥客家面

有四分之一大埔血统的我,自细就接触各式各样的客家菜, 好自然地对客家美食存有一份深厚的感情。无论系算盘子、冬菜蒸猪肉、姜酒鸡还是客家面,都系我心目中留下好多童年回忆,令我好怀念婆婆伴住我地长大的日子...可惜依家已经冇可能再食返个种家乡味,因为婆婆已经离开咗我地,而呢D传统客家美食就跟著失传,冇人识得做客家菜,就算识都冇婆婆的厨艺甘好。
由于对客家美食深切思念,所以凡系有客家餐馆我都唔会错过...包括呢家位于 PANDAN INDAH 的彰哥客家面!其实彰哥客家面系彭亨-瓜拉立卑KUALA LIPIS 可谓家喻户晓,但系听讲呢间彰哥客家面同瓜拉立卑个间系冇任何关系咖,阿贤曾经都有系节目访问过瓜拉立卑-彰哥客家面的老板,佢仲话“只此一家,别冇分行”,所以结论系有两个彰哥,两个唔同肠出嚟的彰哥。
彰哥客家面馆位于PANDAH INDAH STEVEN‘S CORNER 斜对面。
粗面掺丸(鱼丸+猪肉丸)RM4.20一碗(细),价钱合理。睇落好似一碗好简单普通的面,其实卖点纯碎在于佢地的自制面条~~爽口新鲜,冇碱水味,冇防腐剂及人造色素。肉碎清甜唔肥腻,加上青葱的点缀之下碗面变得更吸引。*注:此面只适合口味清淡的朋友,如果你系食惯猪油捞面或猪油渣云吞面等较口味较重的面,大有可能你唔会锺意食彰哥客家面。
锺意食辣的朋友,可以系碗面度加上彰哥自制辣椒酱,然后捞埋一齐食,味道好唔错咖!
(左上) 除咗客家粗面同幼面,彰哥亦有自制老鼠粉,客人可以另外购买返去自己煮。(右上)原味客家面-细碗 RM4.20, 大碗 RM4.80 (左下)鱼丸粒粒新鲜弹牙 doink~ (右下)猪肉碎特写
-
CHONG KO HAKKA NOODLE 彰哥客家面
ADD: Jalan Pandan Indah 1/22, Pandan Indah, 55100 Kuala Lumpur.

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger