20111129

RT PASTRY HOKKAIDO CAKE 幸福的北海道蛋糕下午茶

今日的食晏地點在Taman Desa的好味導茶餐廳,食飽之後我就提議同事到附近的RT Pastry House睇一睇(其實我心里面早已鎖定目標:P)。“唔該俾我一盒!”我一踏入蛋糕店就指著擺係透明冰箱裡面的浅蓝色紙盒,紙盒裡面装著我今日嚟呢度的目的--- 北海道蛋糕!=)


我未去過北海道,亦唔知道呢度的北海道蛋糕时否真係源自于日本北海道,不過我都幾喜歡佢嘅奶油香味同軟綿綿的口感。:) 就好似食法式千層奶油蛋糕(Mille Crepe) 的感覺一樣。要嘆下午茶唔一定要去高檔的咖啡屋或酒店消費,買一盒北海道蛋糕同埋飲番杯3合1咖啡也是一種樂趣。


對电脑對到想呕, 好彩有北海道蛋糕的陪伴, 呵呵呵~ XD

包装上的字眼令我覺得有啲肚餓,“香軟綿密”,“甜美扎實”, “香甜口感”...嘩~完全點中我的死穴!>.<

一盒裡面有六粒北海道蛋糕 (RM14.80)。

"Share & Enjoy", 大家一齊品嚐北海道蛋糕,一齊幻想在北海道浸温泉的情境。=)

蛋糕面皮铺上白色的糖粉,就如冬天的北海道一樣咁美麗動人。

香滑可口的鮮奶油經過雪凍之後變得更加美味。

除咗北海道蛋糕之外,我亦買咗一粒包装精致又可爱的鳳凰酥 (Pineapple Yolk Biscuit RM3.50)。 我的下午茶- 北海道蛋糕配玫瑰绿茶,幸福~ ^^


RT Pastry House

ADD: 7-0-7, Jalan 3/109F, Danau Business Centre, Taman Danau Desa, 58100 K.L.

TEL:03.79819106 / 03.89382540 (Customer Careline)


No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger