20100413

JADE POT 叹一品火锅送生猛肉蟹

知你认不认同我讲呢句话:“有华人既地方,就有火锅食。”食火锅(打边炉)呢个玩意其实包含咗团聚的意义,无论係三五知己亦或一家大细都锺意围住个锅边倾边食,就好似西方人锺意聚埋一起BBQ甘。係马来西亚可以食到好多种汤底既火锅咖!有中国麻辣、泰式东炎、猪骨汤、豆浆、药材汤等等,仲有粥地火锅添!无论你试过既係PULAU KETAM火锅,SUNWAY一带D 自助火锅,海港火锅亦或者係COCA泰式火锅,你一定要嚟呢度试下,因为D材料好正好新鲜,汤底又落足料,绝对唔係一般胃味精汤甘肤浅。

有三种汤底-粤式老火汤、潮式芋头鱼汤、泰式东炎汤,而我地揀咗老火汤。
四种酱料-麻辣酱、腐乳、泰式青辣椒酱、红辣椒酱。我最喜爱泰式青辣椒酱,好醒胃!
虾饺放入火锅你又试过未? 里面係好爽口的原只鲜虾,食一粒梗係唔够!
上RM50就可以免费得到一只肉蟹,超值优惠。
(左上)二人套餐RM49,我觉得价钱都几合理,事关全部都係自制丸同釀料,就连个炸腐皮都做得好干脆,好似一D油都无甘。(右上)师傅将D材料摆係英式下午茶用开D四层架上,突然令我觉得食火锅好高贵优雅~:D
餐牌- 黄金虾丸就如D澳洲鲍鱼甘吸引
火滚!
一樽罗汉果凉茶RM10,两个人饮就岩岩好,最适合清热降火。食饱咗之后,嚟个随套餐附送的柠檬JELLY,感觉好舒服~正啊!
餐厅好阔落舒适,似酒楼多过似火锅餐厅,就算一大班朋友嚟都唔怕无位坐。
-
一品锅 JADE POT STEAMBOAT RESTAURANT
ADD: No. 413, Batu 5, Jalan Kelang Lama,Kuala Lumpur
TEL: 03.7987.9918
*BRANCH: No.5, Ground Floor, Plaza Prismaville, Jalan 19/70A, Desa Sri Hartamas.

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger