20100603

KUCHAI LAMA 第一间似模似样嘅日本餐厅

几日前同朋友去SOCIETEA饮茶,意外发掘到呢间新开既日本餐厅 - 八爪鱼 OCTOPUS 。无论招牌或店面都好似几掂,搞到锺意试新嘢既我心欲欲,两日后就约佐SHERRIE 来呢度食晚餐。话是话,旧古仔都算係个美食小天堂,有中餐、西餐、马来餐、韩国餐、台湾餐... 乜都有,但就係冇日本餐- 我讲紧係一间比较正宗的日本餐,唔系好似係OLD TOWN 后面街个〈得意寿司〉DELI SUSHI甘,比较本土化。
行入间餐厅就被呢D好得意既日本公仔摆设吸引住。

虽然间餐厅唔大,但ZEN味十足的装潢,鹅卵石加埋D竹枝,俾人感觉好舒服,令我好想即刻去做SPA。

铁板杂菇- 简简单单既一道菜式,用铁板烩出三种菇的鲜味,好食又健康。

照烧SABA鱼便当- 里面有D开胃前菜,一个炸南瓜薯仔,杂菜沙律同埋味增汤。

个鱼本身已经好鲜甜,再淋上D照烧汁,真係好正~送白饭一流!

OCTOPUS 就位于旧古仔CIMB银行斜对面,SOCIETEA同排。

照烧鸡拉面- 渗入咗照烧酱D汤汁特别好味,个面都几爽口。

周毕时都会同Sherrie出来食嘢,我地都好锺意食日本餐。CHEEZY MAKI 芒果芝士寿司- 一个好新鲜既组合,甜中带咸,饭团包住脆口天妇罗虾,放入口里边有种味觉交替的感觉。

黑芝麻雪糕- 十分幼滑,芝麻味好重,感觉好纯正。必食!

OCTOPUS JAPANESE RESTAURANT

ADD: 28 G, Jalan Kuchai Maju 1 Off Jalan Kuchai Lama, 58200 Kuala Lumpur.

TEL: 03.7987 6968

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger